مردم کشورمان با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تیرهای دشمنان را به سنگ می زنند

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور پرشور مردم گفت: مردم کشورمان با حضور پرشور تیرهای دشمنان را به سنگ می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد امروز در خطبه های نماز جمعه یزد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که ما باید این ایام الله را گرامی بداریم و هر سال برنامه های  مختلفی برای بزرگداشت این ایام داشته باشیم.

 

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر نشان خواهد داد که مردم ما پای انقلاب خود ایستاده اند و با حضوری پرشور این تجدید بیعت را با امام (ره)، رهبری و انقلاب را نشان می دهند.

 

آیت الله ناصری یزدی بیان کرد: امام خمینی (ره) با اتحاد و همبستگی با یاران خود و همراهی مردم توانستند حکومت الله را در جامعه و انقلاب اسلامی ایجاد کنند و در مقابل طاغوت و طاغوتیان بیایستند.

 

امام جمعه یزد ادامه داد: توصیه می‌کنم 22 بهمن این سه اصل را تقوا و توکل، اتحاد و صبر را فراموش نکنید؛ این‌ها مقوله‌ای است که در روحیه امام بود و انقلابیون هم باید در خود پرورش دهند.

 

آیت الله ناصری ادامه داد: یاد خدا باشیم؛ صبر پیشه کنیم تا مشکلات دنیایی ما را از خدا و انقلاب دور نکند؛ اتحاد و یکپارچگی داشته باشیم و فراموش نکنیم که خداوند فرموده است اگر شما خدا را یاری کنید، خداوند هم شما را یاری خواهد کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد گرانی هایی که در جامعه وجود دارد، افزود: بارها گفته ام که امکان تولید خوراک دام که شامل چهار نهاده است در کشور وجود دارد و می توانیم در این زمینه خودکفا باشیم و اگر این اتفاق بیفتد و جهاد کشاورزی استانها با سرمایه گذاران بخش خصوصی به میدان بیایند، می توانیم در این زمینه خودکفا باشیم تا گوشت و مرغ تا این حد گران نشود.

 

امام جمعه یزد همچنین با اشاره به فرمان عفو رهبری نسبت به تعدادی از زندانیان کشورمان افزود: با وجود این که دشمنان با دروغ ها و شایعه پراکنی سعی کردند کشور را به اغتشاش بکشانند ولی مقام معظم رهبری با مدیریت عالمانه، آگاهانه و پدرانه خود بر این ناآرامی های اخیر کنترل کردند و با فرمان عفو خود تیرهای آنها را به سنگ زدند.

 

 

کد خبر 1251988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha