چشم جهانیان به راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ملت ایران دوخته شده است

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه چشم جهانیان به راهپیمایی ملت ایران اسلامی در ۲۲ بهمن ماه امسال دوخته شده است، گفت: همه اقشار مختلف مردم ایران اسلامی می بایست وحدت و اقتدار خود را در این روز به جهانیان نشان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، ظهر امروز (جمعه ۲۱ بهمن ماه) در آئین عبادی سیاسی خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان که با حضور اقشار مختلف ولایتمدار و انقلابی این شهر در مصلای ثامن الائمه برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: اکنون چشم دنیا به راهپیمایی ملت قهرمان و با بصیرت ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن ماه دوخته شده است.

 

خطیب نماز جمعه آبادان، با بیان اینکه همه اقشار مختلف مردم می بایست وحدت و اقتدار خود را در این روز به جهانیان نشان دهند، افزود: حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یک تکلیف بزرگ و اثربخش دینی، ملی و انقلابی بوده که موجب شکست توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شد.

 

وی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مشت دیگری بر دهان آمریکا و مستکبران و یاوه گویان، با وجود مسائل رخ داده در کشور دانست و تصریح کرد: اینک امید مستضعفان جهان به انقلاب اسلامی ایران بوده و دشمن ۴۴ سال با تمام توان به دنبال تضعیف این انقلاب و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

 

حجت الاسلام غبیشاوی در بخشی از سخنان خود حضور اقشار مختلف مردم فهیم ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف را یک ضرورت برشمرد و یاد آور شد: باید این زمینه را بیشتر از قبل برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در واحدهای مختلف فراهم کرد.

 

وی با بیان اینکه اتحاد و وحدت مردم در سال ۵۷ پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد، گفت: دشمن سالهاست برای بر هم زدن این اتحاد و وحدت تلاش می کند، اما بصیرت و هوشیاری مردم ایران اسلامی تمامی نقشه های آنان را نقش بر آب کرده است.

 

امام جمعه آبادان، همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به اتفاقات به وجود آمده اخیر در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: اخیرا یکی از سنگین ترین اغتشاشات و فتنه های ۴۴ سال گذشته را با بصیرت مردم پشت سر گذاشتیم و این نشان از دین شناسی و قدر شناسی مردم نسبت به این نظام اسلامی است.

 

وی در بخشی دیگر به بیانات رهبر معظم انقلاب و عفو برخی زندانیان توسط ایشان اشاره کرد و بیان داشت: جوانانی که نادانسته در اغتشاشات اخیر حضور داشتند با کرامت رهبر معظم انقلاب اسلامی عفو خوردند و لذا دشمن از این موضوع نگران و عصبانی شده است.

 

حجت الاسلام غبیشاوی، با بیان اینکه کسانی که در این فتنه دستشان به خون مردم آغشته شد مورد عفو قرار نگرفتند، تاکید کرد: عوامل داخلی دشمن باید به سزای عملشان برسند.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به زلزله اخیر در ترکیه و سوریه، بیان کرو: برای بازماندگان این اتفاق ناگوار طلب آمرزش داریم، این زلزله در ده ها استان ترکیه و سوریه جان بسیاری را گرفت.

 

کد خبر 1252010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha