مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمنان را ناامید خواهند کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر دشمنان را از تبلیغات و اهداف شوم خود ناامید خواهند کرد.

قاسم محمدزاده _مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی_در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن دعوت از آحاد مردم شهیدپرور استان و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در راهپیمایی 22 بهمن اظهارکرد: مردم با حضور پرشور و گسترده خود با عزمی راسخ و اراده‌ای پولادین صحنه‌های نابی از حماسه حضور را در برابر دیدگان بهت‌آلود دشمنان به تصویر خواهند کشید.

 

وی عنوان کرد: مردم همانند سایر صحنه ها حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد و با حضور خود با اعلام نفرت و انزجار خود نسبت به سیاست‌های خصمانه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و حکومت‌های مزدور و متحجر منطقه، عزت و اعتبار نظام اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

 

محمدزاده خاطرنشان کرد: 22 بهمن احیاگر اسلام ناب است و انقلاب اسلامی، حکومتی بر پایه دین و دیانت و قرآن و ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت بر پایه مردم سالاری دینی برای همه مردم جهان به ارمغان آورد.

 

وی تصریح کرد: در این روز بزرگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حکومتی جدید با الگوگیری و اطاعت پذیری از اهل بیت عصمت و طهارت بر پایه اسلام و مردم سالاری دینی و بر محوریت ولایت فقیه بنیانگذاری کرد تا به دشمنان انقلاب بفهماند که می‌توان با تکیه بر مستضعفان و محرومان و مسلمین جهان حکومتی بر پایه دین و دیانت ایجاد کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1252029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha