مردم خراسان شمالی برای حماسه آفرینی در ۲۲ بهمن  دعوت شدند

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با صدور پیامی مشترک، مردم ولایتمدار و انقلابی استان را به حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با صدور پیامی مشترک، مردم ولایتمدار و انقلابی استان را به حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کردند.

 

در بخشی از پيام «آیت الله فیاضی» و «حجت الاسلام والمسلمین نوری» آمده است: 

 

انقلاب اسلامی، طلیعه حکومت الله و پایان سال‌ها استبداد و تزویر و ظلم و جنایت بود که به رهبری زعیم عالیقدر ملت ایران، حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و با شعار توحیدی الله اکبر به پیروزی رسید.

 

دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید و همیشه در صحنه ایران و جانفشانی شهیدان سرفراز این سرزمین است.

 

 نهضت امام خمینی (ره)، موجب قطع ید استکبار جهانی به سردمداری آمریکای تجاوزکار شد و فروغ امید و گرمی حیات را به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید و تجربه ای تازه از حکومت دینی را به بشریت عرضه کرد.

 

اطمینان داریم که آحاد ملت همیشه بیدار ایران اسلامی با حضور در آوردگاه عظیم اراده های پولادین در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن حمایت از آرمان‌های انقلاب و شهدای عزیز و امام عظیم الشان(ره)، پایداری در برابر زورگویان عالم به ویژه آمریکای جنایت پیشه و رژیم کودک کش صهیونیزم را به نمایش خواهند گذاشت.

 

کد خبر 1252037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha