کتاب «دعوت شده» در بیرجند رونمایی شد

کتاب «دعوت شده» نوشته ابوذر صلاحی شامگاه (۲۱ بهمن) همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مسجدالحسین علیه السلام جوادیه بیرجند رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، «ابوذر صلاحی» نویسنده کتاب دعوت شده در مراسم رونمایی از این کتاب در جمع نمازگزاران مسجدالحسین(علیه السلام) جوادیه، گفت: کتاب دعوت شده حاوی دو روایت از اردوی معنوی راهیان نور است که به تازگی توسط نشر صریر (بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس) منتشر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه روایت اول با عنوان «شهید زنده است» خاطره نویسنده از یک اردوی دانشجویی به سرزمین های نور است که در جشنواره ششم رهاورد سرزمین نور، حائز رتبه برتر بخش خاطره نویسی کشور شده است، ادامه داد: در روایت یادمان های راهیان نور جنوب ضمن معرفی محل، ابراز احساسات معنوی نویسنده قرار گرفته است.

 

نویسنده کتاب دعوت شده افزود: روایت دوم با عنوان «شهید هادی است» ماجرای سفر نویسنده به عنوان راوی به همراه بچه های یکی از مساجد فعال بیرجند به راهیان نور است که منجر به اتفاقات جالب و در عین حال تاثیرگذار خصوصاً بر روی رانندگان اتوبوس می شود.

 

صلاحی گفت: این کتاب در قطع پالتویی و در ۶۴ صفحه توسط انتشارات صریر به رشته تحریر در آمده است و در تاریخ ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری همزمان با جشن پیروزی انقلاب و در آستانه سفرهای راهیان نور رونمایی شد.

 

 

 

کد خبر 1252045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha