دشمن بنیان خانواده ها را برای ضربه زدن به نظام هدف قرار داده است

سردار یوسفی با بیان اینکه امروز ابزار رسانه ای دشمن به منازل رفته است و نیاز به بصیرت دارد، گفت: هجمه دشمن بر بنیان خانواده سنگین است و همه باید مواظبت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار «علیرضا یوسفی» شامگاه (21 بهمن) در مراسم رونمایی از کتاب «دعوت شده» در جمع نمازگزاران مسجدالحسین(علیه السلام) جوادیه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه و اختلاف بین مردم است، اظهار کرد: وحدت و همدلی بر محور ولایت فقیه است که باعث شده تاکنون دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناکام بمانند.

 

وی با بیان اینکه بصیرت انقلابی داشتن یعنی فهم توطئه دشمن در زمان های مختلف، گفت: دشمن در این ایام بنیان خانواده را هدف قرار داده است، این موضوع را قبلا مقام معظم رهبری بارها هشدار داده بودند که مراقب این توطئه های دشمن باشید.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز ابزار رسانه ای دشمن به منازل رفته است و نیاز به بصیرت دارد، افزود: هجمه دشمن بر بنیان خانواده سنگین است و همه باید مواظبت کنیم.

 

سردار یوسفی اظهارداشت: خراسان جنوبی مردم انقلابی و معتقدی دارد و بنیان خانواده ها در این استان محکم است اما متاسفانه سبک زندگی در برخی خانواده ها در حال تغییر به سبک غربی است.

 

وی با بیان اینکه عمل به موقع و به اندازه از زمان پیامبر اسلام (ص) در مراحل مختلف تاریخ اسلام تعیین کننده بوده است لذا باید به موقع اقدام و دین خدا را یاری کرد، افزود: خیلی از خواص جامعه در موضوع عمل به موقع بی بصیرتی کردند و مردود شدند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ولی فقیه زمان بوده که تاکنون نظام را با تدابیر حکیمانه خود در حوادث گوناگون حفظ کرده است، خاطرنشان کرد: نقش ولی فقیه در حفظ نظام اسلامی بی بدیل است، چراکه ستون انقلاب ولی فقیه است و باید نگاه ما به حرف های رهبری باشد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1252069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha