آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان جنوبی/ «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» در استان طنین انداز شد

حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم سراسر خراسان جنوبی در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان خراسان جنوبی و نقاط مختلف استان امروز شنبه (۲۲ بهمن) با حضور پر شور مسئولان و مردم این دیار آغاز شد.

 

مردم شهید پرور، انقلابی و ولایت‌مدار استان خراسان جنوبی بار دیگر با نمایش اتحاد و همبستگی خود آماده رقم زدن حماسه دیگری در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستند.

 

مردم این دیار از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب آمده‌اند تا بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی و آرمانهای آن به اثبات برسانند.

 

مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بیرجند از میدان شهدا - خیابان شهدا - میدان ابوذر - خیابان ارتش - خیابان پاسداران به سمت میدان قدس است و سخنران مراسم پایانی راهپیمایی در مرکز استان سید «محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور است.

 

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استبکار جهانی و با مشت‌های گره کرده و سر دادن فریادهای الله اکبر یاد شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم و مدافعان امنیت را گرامی داشته و یک بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

 

راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز در ۱۰۰ نقطه شهری و روستایی خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

 

 

کد خبر 1252075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha