۲۲ بهمن روز پیوند دوباره امت با امامت است

منتظری با اشاره به حضور پرشور و باشکوه مردم گلستان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، این روز را فرصتی دوباره و استثنایی برای پیوند میان امت و امامت عنوان کرد.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: انقلاب اسلامی نهال پاکی بود که توسط باغبانی خداباور در مزرعه جان ملت ایران بارور شد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود همه دشمنی ها و مخالفت ها انقلاب اسلامی ایران  تبدیل به شجره طیبه شده است.

 

وی گفت: امروز ملت اصیل و ولایتمدار ایران اسلامی در گوشه و کنار این کشور به میدان آمدند تا عهد و پیمان خود را با امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید کنند.

 

منتظری افزود: امروز فرصتی بزرگ و استثنایی برای پیوند باشکوه امت و امامت است و صفوف منسجم و سرشار از شور و شعور ملت ایران به ویژه مردم استان گلستان بار دیگر دشمنان را شکست خواهد داد.

 

وی با اشاره به بصیرت مردم و سربلندی آنان در آزمون‌های مختلف خاطرنشان کرد: ما امروز با حاج قاسم و دیگر شهدا عهد خواهیم بست که پای این نظام و ولایت می‌مانیم چون مرد میدان هستیم.

 

 

 

 

کد خبر 1252076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha