تزریق تفکرات انقلاب اسلامی به رگهای جبهه مقاومت

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه حضور ملت ایران در ۲۲ بهمن نشان دهنده استقامت و انسجام است، گفت: امروز تفکرات انقلاب اسلامی به رگهای جبهه مقاومت تزریق شده است.

حجت الاسلام علیرضا زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: انقلاب اسلامی از همان ابتدای پیروزی تمام معادلات قدرت‌های بزرگ را برهم زده است.

 

امام جمعه بشرویه در ادامه بیان کرد: تقسیم ملت‌ها از سلطه گری و سلطه پذیری به سلطه ستیزی از برکات انقلاب اسلامی است و امروز هم شاهد تزریق تفکرات انقلاب به رگ های جبهه مقاومت هستیم.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقش موثری در عرصه های مختلف دارد، گفت: انقلاب اسلامی در برخی حوزه ها به اهداف و آرمان های خود رسیده است و دوست و دشمن اذعان به رشد و رویش های انقلاب در عرصه های مختلف دارد.

 

حجت الاسلام زارعی بیان داشت: شکل گیری جمهوری اسلامی و نظام اسلامی از اهداف انقلاب اسلامی بود که شکل گرفته است و شکل گیری دولت اسلامی و تمدن اسلامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب از دیگر اهداف انقلاب است که باید محقق شود.

 

امام جمعه بشرویه با تاکید بر اینکه حضور مردم در ۲۲ بهمن نشانه وحدت، انسجام و همدلی ملت ایران است، افزود: مردم با حضور خود در ۲۲ بهمن، استقامت، پایداری و پایبندی خود به آرمان های امام راحل و انقلاب را نشان می دهند و پایانی بر نقشه ها و توطئه های بد خواهان داخلی و خارجی در اغتشاشات اخیرخواهد بود.

 

وی در ادامه گفت: شُکر نعمت استقلال، آزادی، عزت و اقتدار ملت ایران باحضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲بهمن نیز ارزشمند است.

 

حجت الاسلام زارعی با بیان اينکه حضور پرشور مردم در ۲۲بهمن مسئولیت خدمتگزاران خود را در خدمت به آن ها سنگین تر می کند، گفت: حضور پرشور مردم شایستگی آن ها به خدمت را اثبات می کند و انتظار است از مسئولین که تمام توان خود را با تکیه بر توان داخلی در رفع مشکلات مردم به ویژه معیشت و اشتغال به کار گیرند.

 

 

کد خبر 1252083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha