«مجمع علمای مسلمان» لبنان: جمهوری اسلامی ایران به همه مستضعفان جهان کمک می کند

«مجمع علمای مسلمان» لبنان در پیامی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران به همه مستضعفان جهان یاری رسانده و می رساند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، «مجمع علمای مسلمان» لبنان در پیامی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را امام سید علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران و همه مسئولان و ملت ایران تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است: فشارهای آمریکا بر جمهوری اسلامی ایران و بی توجهی نسبت به بازنگرداندن تحریم ها و تشدید محاصره اقتصادی به فضل رهبری آگاهانه و حکیمانه و حضور پررنگ ملت قهرمان ایران در همه عرصه ها موجب افزایش پایبندی بیشتر به مبانی انقلاب خواهد شد.

 

مجمع علمای مسلمان اعلام کرد: برنامه‌های دشمن برای جدا کردن جمهوری اسلامی ایران از سایر ملت های منطقه با گسترش فتنه‌های مذهبی، فرقه‌ای، ملی و قومی هرگز موفقیت آمیز نبوده است. زیرا جمهوری اسلامی ایران هرگز با ملت ها براساس تعلق شان به اسلام برخورد نکرده است و به همه مستضعفان جهان یاری رسانده و دغدغه‌ها و مشکلات شان را به دوش کشیده است. همانطور که امروز به سمت ملت سوریه و ترکیه برای مواجهه با زلزله ویرانگر دست یاری دراز کرده است.

 

این مجمع بر پایبندی به رابطه با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و از حمایت‌ها و پشتیبانی ایران به همه مردم مخلص تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 1252094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha