آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در مناطق شهری و روستانیی استان لرستان

جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور پرشور مردم لرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در خرم آباد، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،امروز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، راهپیمایی باشکوه مردم استان لرستان در مناطق شهری و روستایی استان لرستان برگزار شد.

 

مردم مومن  انقلابی استان لرستان همزمان با مردم انقلابی سراسر کشور از ساعات ابتدایی صبح در مسیرهای راهپیمایی حضور یافتنه‌اند تا بار دیگر اتحاد و انسجام ملی خود را به رخ جهانیان بکشند.

 

مردم همیشه در صحنه وولایت مدار استان لرستان امروز باردیگر به میدان آمده اند تا با آرمان های امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای گلگون کفن این مرز وبوم تجدید عهد  کنند.

 

مردم لرستان بار دیگر با حضور دشمن شکن خود و با سردادن شعارهای انقلابی به جهانیان اعلام کردند، پای عهد خود با آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده و از این مسیر قدمی عقب نشینی نخواهند کرد.

 

حضور گسترده و پرشور نسل جوان و نجوان زینت بخش راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر خرم آباد است، جوانان و نوجوانان خرم آبادی با حضور خود مشتی محکم بر توطئه های دشمنان زده و آمده اند تا به جهانیان نشان دهند قدر دان خون شهیدان هستند و با بصیرت و هوشیاری پشتیبان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند.

کد خبر 1252100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha