پای عهد با انقلاب ایستاده ایم/ مشت محکم نسل جوان و نوجوان به توطئه های دشمنان

حضور پرشور جوانان مومن و انقلاب در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان؛ امروز در چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران آحاد مردم استان لرستان برای تجدید عهد با آرمان های انقلاب اسلامی، امامین انقلاب و خون پاک شهیدان به میدان آمدند.

 

مردم استان لرستان امسال با توجه به توطئه های اخیر دشمنان برای نمایش ولایت مداری خود و اعلام حمایت از انقلاب اسلامی،  از ساعت ها قبل از اعلام رسمی شروع راهپیمایی در خرم آباد در خیابان های اعلام شده به عنوان مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حاضر شدند.

 

در بین صفوف پرشور و گسترده راهپیمایان حضور پرنشاط جوانان و نوجوانان به چشم می آید، جوانان و نوجوانانی که در اتفاقات اخیر دشمن بسیار تلاش کرده بود این نسل را از آرمان های انقلاب جدا کند.

 

اما در سایه بصیرت و آگاهی، این نسل مومن با حضور خود بار دیگر  مشتی محکم به توطئه های استکبار کوبیده و پایبندی خود به آرمان های انقلاب را به نمایش گذاشتند.

 

تا آخرین قطره خون از آرمان های انقلاب اسلامی جدا نخواهیم شد

 

محمد صدرا پهلوانی جوان خرم آبادی حاضر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار شبستان، گفت: حضور در مراسم بزرگداشت جشن انقلاب تکلیفی برای همه مردم است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با خون شهیدان آبیاری شده است، افزود: ما نسل جوان قدر دان خون های پاک شهیدان هستیم و تا آخرین قطره خون خود از ارمان های انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدا جدا نخواهیم شد.

 

حضور پرشور مردم اعلام انزجار از توطئه های دشمنان است

 

نگار یاراحمدی دیگر جوان خرم آبادی حاضر در این راهپیمایی، گفت: در توطئه های اخیر دشمنان که به بهانه حجاب برگزار شد، دشمن تلاش کرد نسل جوان و نوجوان را با خود همراه کند، اما در سایه ولایت مداری نسل جوان به حمد الله توطئه های دشمنان ناکام ماند.

 

وی ادامه د اد: امروز ما هم همراه ملت ایران برای بزرگداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به میدان آمده ایم تا با حضور خود با آرمان های انقلاب تجدید عهد کرده و انزجار خود را از توطئه های دشمنان اعلام کنیم.

 

افتخار می کنیم که در سایه تفکر بسیج و جهاد مدافعان حرم، بساط داعش برچیده شد

 

مبین رمضانی دیگر شهروند خرم آبادی حاضر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در خرم آباد، بیان کرد: نسل جوان و نوجوان امروز به میدان آمده تا به جهانیان اعلام کند پای عهد با انقلاب ایستاده است.

 

وی افزود: درست است که ما دوران پیروزی انقلاب و جنگ هشت ساله را ندیده ایم، اما شاهد بودیم که در سایه تفکر جهاد و بسیج ملت ایران بود که بساط داعش در جهان برچیده شد.

 

رمضانی ادامه داد: امروز ما با افتخار به شهدای دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم و با مطالعه زندگی نامه سراسر افتخار این شهدا، نسبت به توطئه های دشمنان آگاه می شویم.

 

این شهروند خرم آبادی ادامه داد: ما قدر دان خون پاک شهیدان هستیم و به خود می بالیم که در سایه رشادت های سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم مردم دنیا از ظلم داعش در امان مانده و در آرامش زندگی می کنند.

 

مردم ایران اسلامی با جان و دل از خیمه گاه اسلام حراست می کنند

آرمین بسطامی دیگر جوان خرم آبادی حاضر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن هم گفت: امروز حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تجدید عهدی دوباره با انقلاب اسلامی و اعلام انزجار از توطئه های دشمنان است.

 

وی ادامه داد: مردم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و.... بار دیگر اعلام می کنند که استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم از آرمان های انقلاب اسلامی است که آحاد مردم پایبند به این آرمان ها هستند.

 

بسطامی خاطرنشان کرد: همانطور که سردار رشید اسلام، سردار سلیمانی بارها اعلام کردند، انقلاب اسلامی خیمه اسلام است و مردم ایران اسلامی قدر دان این نعمت الهی هستند و با جان دل از این خیمه گاه حراست و نگهبانی می کنند.

 

دشمن بداند، گوش به امر ولایت پای عهد با انقلاب ایستاده ایم

 

نسیم پناهی دیگر جوان خرم آبادی حاضر در این راهپیمایی هم با  بیان اینکه حضور پرشور مردم مشتی محکم به توطئه های دشمنان است، افزود: امروز مردم با هر پوششی به میدان آمده اند که به جهانیان اعلام کنند، در هر لباس و در هر جای ایران اسلامی، مدافع انقلاب اسلامی هستند و برای دفاع از انقلاب در صحنه حاضرند.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران قدر دان نعمت ولاایت فقیه هستند، افزود: دشمن بداند که گوش به امر ولایت تا پای جان پای عهد با انقلاب ایستاده ایم.

 

امروز نسل جوان و نوجوان همراه دیگر اقشار ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به جهانیان اعلام کردند، تمام قد پای انقلاب و آرمان های والای خود ایستاده اند و در حمایت و پاسداری از این انقلاب و رهبری فرزانه از هیچ کوشش و جانفشانی دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 1252115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha