خروش انقلابی دیار هگمتانه در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

مردم انقلابی و شهید پرور همدان در سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور حماسی و پرشور به خیابان ها آمدند تا بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از  استان همدان:  مردم دیار هگمتانه  و پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین استان همدان همزمان با سراسر کشور از اولین دقایق صبح امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن این روز بزرگ را گرامی داشتند.

 

پخش سرودهای انقلابی، نصب پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی، دست نوشته‌های از شعارهای دوران انقلاب و فرمایشات رهبر بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب همه مسیر و خیابان های مورد نظر،  حضور پیر و جوان و  کودکان با شور و اشتیاق خاص در کنار خانواده ها در مسیرهای راهپیمایی شهر همدان نمایی زیبایی به شهر بخشیده است.

 

شرکت خانوادگی مردم همدان و حضور پر از شادی و نشاط دهه هشتادی و نودی ها در این مراسم ملی و میهنی بیانگر تعهد، انسجام، همبستگی و اتحاد آنها در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

راهپیمایی چهل و چهارمین  سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  در هوای سرد و پُر برف برای همدانی ها، جشن باشكوه و به یادماندنی را رقم  می زند.

 

 حضوری پرشور و حداکثری مردم دارالمومنین همدان  در این راهپیمائی عظیم بیانگر این است که بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمانی دوباره خواهند کرد تا به مستکبران عالم بفهمانند که حتی لحظه‌ای  تسلیم تحریم‌ها و زورگویی‌های آنان نخواهند شد.

 

چهل و چهار سال پیش مردم بزرگ ایران اسلامی با شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" و با رهبری یک مرجع دینی، نظام استبدادی را ساقط و ریشه‌های استکبار را از این کشور قطع کردند تا مسیر عزت و شرافت را طی کنند و انقلاب اسلامی ایران در تمامی این سال‌ها با وجود تحریم‌ها و توطئه‌ها با پشتوانه مردمی و دینی به مسیر رو به رشد خود ادامه داده است..

 

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به گفته رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان همدان در بیش از ۷۷ شهر، بخش، دهستان و روستای این استان برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 1252116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha