مشق ولایتمداری مردم ساری در چهل و چهارمین بهار انقلاب

مردم شریف و انقلابی ساری حرکت خودجوش و با بصیرت خود را برای استکبار ستیزی همزمان با سراسر ایران اسلامی از ساعت ۹و ۳۰دقیقه صبح از میدان ساعت آغاز و قرار است با عبور از میدان ابن شهرآشوب و شهید قاسمی خود را به میدان امام خمینی(ره) برسانند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مردم ساری امروز (۲۲بهمن) با حضور گسترده و پرشور خود در خیابان های سطح شهر، بار دیگر در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن شرکت کردند.

 

بنابر این گزارش ساروی ها حرکت خودجوش و با بصیرت خود را برای استکبار ستیزی همزمان با سراسر یران اسلامی از ساعت ۹و ۳۰دقیقه صبح از میدان ساعت آغاز و قرار است با عبور از میدان ابن شهرآشوب و شهید قاسمی مقابل عمارت شهرداری ساری خود را به میدان امام خمینی(ره) این شهر برسانند .

 

در حال حاضر مردم از نقاط مختلف شهر در حال حرکت به مقصد تعیین شده هستند و پس از تجمع در میدان امام خمینی(ره) به سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، رئیس عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا  گوش جان خواهند سپرد.

 

مردم همیشه در صحنه ساری با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی همراه با خانواده به میدان آمده اند تاحمایت همیشگی خود از انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

 

راهپیمایی‌های مشابه با شرکت مردم شهید پرور، انقلابی، بابصیرت، مومن و ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرهای بهشهر، بابل، آمل، محمودآباد، نور، فریدونکنار، بابلسر، رامسر، تنکابن، چالوس، نوشهر، عباس آباد، گلوگاه، نکا، میاندورود، سیمرغ، جویبار، قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، شیرگاه، پل سفید، زیراب و همچنین روستاهای تابعه استان نیز در حال برگزاری است.

 

مردم شریف استان مازندران امروز در ۶۱مسیر جشن انقلاب را برگزار می کنند و  در چهل و چهارمین بهار انقلاب گوش به فرمان امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی کوبنده تر از همیشه فریاد استکبار ستیزی سر می دهند.

کد خبر 1252127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha