راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن در سرایان برگزار شد

مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در شهرستان سرایان و شهرهای سه قلعه و آیسک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در شهرستان سرایان و شهرهای سه قلعه و آیسک با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، مردم و مسئولان برگزار شد. 

 

 

در این مراسم که با حضور با شکوه اقشار مختلف مردم متدین، انقلابی و ولایتمدار شهر سرایان و حضور منسجم بسیجیان و تشکل‌های دانش آموزی و ورزشی همراه شد شرکت کنندگان با همخوانی سرود ملی ایران اسلامی، مسیرهای میدان قدس و خیابان امام خمینی (ره) به طرف مصلی نماز جمعه سرایان را با فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «سپاه انقلابی خدا نگهدارتات» پیموده و با اعلام حمایت از آرمان‌ها و حرکت در گام دوم انقلاب، مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی کوبیدند.

 


مردم انقلابی سرایان در این راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، شهدا و سردار شهید قاسم سلیمانی، و با آتش کشیدن پرچم اسرائیل و امریکا، انزجار خود را از جبهه استکبار و صهیونیست جهانی اعلام کردند.

 

در پایان «غلامرضا خدادادی» فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سرایان در سخنانی، روند شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و لزوم حفظ روحیه انقلابی ملت انقلابی ایران را تشریح کرد. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1252138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha