عصبانیت استکبار جهانی از ۴۴سال افتخار و اقتدار انقلاب اسلامی|جهاد تبیین واجب عینی است

حجت الاسلام سعیدی به اهمیت جهاد تبیین بعنوان یک واجب عینی برای شناسایی تهدید ها و خنثی شدن توطئه های استکبار اشاره کرد و خواستار مسلح شدن ملت به سلاح جهاد تبیین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی- رئیس عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا - امروز(22بهمن) در جمع مردم شریف ساری ضمن تحسین حضور حماسی مردم با شعور و ولایتمدار استان مازندران در راهپیمایی ۲۲بهمن با بیان اینکه اگر ما به شرایطی که انقلاب اسلامی در آن زمان شکل گرفت چندین پدیدیه را مشاهده می کنیم،‌اظهار کرد: در آن زمان دنیا دوقطبی بود و خلاء حضور دین و اسلام در حوادث سیصد سال اخیر مشاهده می شد.

 

وی با بیان اینکه در زمان بروز انقلاب اسلامی خیز رژیم صهیونیستی برای سلطه بر نیل تا فرات و غارت سرمایه های مسلمین در منطقه غرب آسیا نیز مشاهده می شده است،‌افزود: همچنین پهلوی به عنوان دست نشانده آمریکای جهانخوار بر مسند قدرت در ایران بود.

حجت الاسلام سعیدی به جنگ ترکیبی و اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: دشمن به جد دنبال براندازی انقلابريال تجزیه ایران اسلامی و زدن اقتدار هسته ای این مرز و بوم بوده است

 

وی با بیان اینکه شکستن اقتدار منطقه ای ایران اسلامی نیز در دستور کار استکبار بوده است، افزود:در طول سی و پمج سل قبل از انقلاب اسرائیل هر حرکتی را می خواست انجام دهد با موفقیت انجام می داد اما امروز با گذشت چهل و چهار سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد هیچ غلطی نتوانسته بکند.

 

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر کشور به دنبال شکستن امنیت داخلی ایران بوده است،‌گفت: دشمن ب اسلام ترکیه، مالزی، عربستان و ... کار ندارد و با اسلام ناب محمدی (ص) که ماهیت کفر ستیزی دارد سر جنگ دارند.

 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال القای ناکارآمدی نظام و متوقف کردن حرکت علمی ایران اسلامی است،‌ادامه داد: دشمن کنجاو که ایران اسلامی با وجود تحریم های ظالمانه چطور به پیشرفت های علمی دست یافته برای همین در صدد زدن اقتدار علمی کشور است.

 

حجت الاسلام سعیدی به اقتدار موشکی و نظامی ایران اسلامی در چهل و چهارمین بهار انقلاب اشاره کرد و گفت:‌اقتدار دفاعی دو رکن اساسی تحت عنوان نیروی بومی و سلاح بومی دارد.

وی به اقتدار علمی در عرصه های هسته ای، نانو، سلول های بنیادی و... اشاره کرد و افزود: طی چند ماه شش نوع واکسن کرونا تولید کردیم.

 

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اقتدار سیاسی ایران اسلامی، گفت:اقتدار منطقه ای نیز داد دشمن را در آورده است.

 

وی با بیان اینکه تعامل با شرق نیز استکبار را عصبانی کرده است، افزود: دشمن تلاش دارد همانند دولت دوازدهم اقبال به غرب باشد.

 

حجت الاسلام سعیدی تصریح کرد:ایران علی‌رغم تحریم توانسته در شرایط خوبی قرار بگیرد. عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای بسیار مهم است و امتیازات بسیار خوبی در حوزه‌های اقتصادی، تجاری، فرهنگی، نظامی و سیاسی برای ما به همراه خواهد داشت. در یک سال گذشته ارتباط و همکاری ایران با کشورهای همسایه توسعه یافته است. حضور رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل نیز نشان داد که ایران قدرتمند است. ایستادگی ایران بر روی مواضعش در مذاکرات نیز نشان داد که ایران مقتدر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به پشتوانه مقاومت و ایستادگی ملت در قله های پیشرفت ایستاده است، گفت: استکبار جهانی بداند مردم ایران اسلامی هرگز تسلیم نخواهد شد.

 

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه امروز آمریکا در دوران افول زندگی می کند،‌ افزود: تقویت و حمایت و پشتیبانی از دولت سیزدهم باید مورد توجه همگان باشد. آیت الله سید ابراهیم رئیسی به دنبال تحقق آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه مردم نباید به شایعات توجه کنند، گفت: حرام شنوی را باید ترک کنید.

 

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه ادارات باید خود را خادم مردم بدانند، ادامه داد: مردم اگر ناراضی باشند ممکن است عقب نشینی کنند.

 

وی به اهمیت جهاد تبیین بعنوان یک واجب عینی برای شناسایی تهدید ها و خنثی شدن توطئه های استکبار اشاره کرد و خواستار مسلح شدن ملت به سلاح جهاد تبیین شد.

کد خبر 1252144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha