سربلندی شیعه، حاصل انقلاب الهی امام (ره) و رهبری مقام معظم رهبری است

فلاح زاده با اشاره به سربلندی شیعیان در کشورهای مختلف جهان گفت: سربلندی شیعه، حاصل انقلاب الهی امام (ره) و رهبری مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد ، محمد رضا فلاح زاده جانشین سپاه قدس پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میدان امیر چخماق یزد گفت: مردم استان یزد در دوره های مختلف برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت و ضبط کردند و توطئه های دشمنان را در جنگ ترکیبی و شناختی خنثی کردند.

 

وی با اشاره به ارزش های انقلاب اسلامی گفت: آن روزی که کوفیان حضرت علی را تنها گذاشتند و با شمشیر بر فرق ایشان زدند و نهایتا حضرت سید الشهدا را در کربلا ذبح کردند و خاندانش را به اسارت بردند، بنی امیه و بنی عباس بر گرده مسلمانان حاکم شدند و اسلام دروغ، کذب، اسلام پادشاهان پلید، وهابیت و اسلام آمریکایی را بر کل گسترده جغرافیایی جهان اسلام انتشار دادند اما نهایتا امام (ره) آمد و با توکل بر خداوند متعال قیامش را برای خدا آغاز کرد و همه آنها را کنار زد.

 

جانشین سپاه قدس بیان کرد: امام (ره) قیام را برای خدا آغاز کرد و با اتکا به مردم و استفاده از توان مردم، شاه را سرنگون کرد و تفاله های آمریکا را از کشور بیرون کرد و با استفاده از توان فکری و ایستادگی مردم، هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشت.

 

وی ادامه داد: امام با اتکا بر مردم، سازندگی کشور را رقم زد و جانشین بر حق ایشان نیز با استفاده از مردم توطئه ها را یکی پس از دیگری خنثی کرد.

 

فلاح زاده گفت: امام (ره) زمانی که اسلام آمریکایی را کنار زد، اسلام مقدس و مبانی بر دستورات الهی را رقم زد.

 

وی ادامه داد: امام مجددا اسلام ناب را احیا کرد و این را حتما جوانان و نوجوانان با تفکر و تعقل به آن اتکا می‌کنند.

 

جانشین سپاه قدس افزود: امروز برای خدا و ترویج اسلام زحمت کشیده شده است.

 

فلاح زاده گفت:اگر شیعه در افغانستان ، هند، پاکستان، سوریه و در آفریقا سربلند است و با عزت در مقابل کفر و شرک و ظلم قد علم کرده به خاطر خدمت امام و رهبر معظم انقلاب به این اسلام و شیعیان است.

 

وی بیان کرد: الان ۱۵ میلیون شیعه در نیجریه حاصل دیدار کوتاه شیخ زکزاکی با امام بوده است.

 

وی گفت: ما امروز در عرصه های مختلف مانند سد سازی رتبه های برتر جهانی را داریم که این نشان از پیشرفت های بعد از انقلاب ما است.

 

فلاح زاده بیان کرد: خدمت در عرصه های علمی و رتبه ۱۶ در دنیا، پیشرفت های دیگر افتخاری برای ما است و سوال است که قبل از انقلاب این پیشرفت ها را نداشتیم.

 

وی گفت: رتبه دهم تولید فولاد، رتبه سیزدهم نانو تکنولوژی و هزاران پیشرفت دیگر نشان از این پیشرفت ها است.

 

وی افزود: حاج قاسم با مردم، مادرانه و با مسئولان، پدرانه و با دشمنان با شدت تمام برخورد می کرد.

 

فلاح زاده ادامه داد: نکته دوم این است که باید مردم دار باشیم و معتقدیم که حاج قاسم، رهبر و امام برای مردم و با مردم بود به گونه‌ای که حاج قاسم دست مردم را می‌بوسید و با آنها مادرانه و با مسئولان پدرانه رفتار می‌کرد.

 

وی گفت: ما اگر در عرصه جهاد اقتصادی از تفکر، تعقل و توان مردم در گستره ایران اسلامی استفاده کنیم قطعا توطئه و تحریم را پشت سر خواهیم گذاشت.

 

فلاح زاده بیان کرد: با توکل بر خدا و توسل به اهل بیت و توان مردم از این مرحله عبور خواهیم کرد.

کد خبر 1252202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha