یوم‌الله ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ایران اسلامی است

جهانگیری، با بیان اينکه یوم‌الله ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ایران اسلامی است و پیام بزرگی برای جهانیان دارد گفت: حضور حماسی مردم در جشن انقلاب، ایران اسلامی را در مقابل دشمنان بیمه خواهد کرد.

پیمان جهانگیری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، اظهار کرد: ۲۲ بهمن نماد ایستادگی و آزادی، روز تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و تجدید بیعت مجدد با رهبر انقلاب اسلامی و همچنین روز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و رشادت‌های جوانان انقلابی است.

 

فرماندار اندیمشک، با بیان اینکه ۲۲ بهمن سالروز رهایی مردم ایران اسلامی از زیر سلطه ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی و همچنین استقلال و آزادی برای ایرانیان است، افزود: ایام دهه مبارک فجر روزهای فراموش نشدنی در تاریخ به حساب می‌آیند و مردم ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن نشان دادند که زیر یک پرچم هستند و این انقلاب، ریشه در خون و رگ آنها دارد.

 

وی اذعان کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ایران اسلامی است و پیام بزرگی برای جهانیان دارد و حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن انقلاب، ایران اسلامی را در مقابل دشمنان بیمه خواهد کرد و این حضور، ضامن تداوم راه انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

 

جهانگیری، در ادامه از آحاد مختلف مردم ولایتمدار شهرستان اندیمشک جهت حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن‌ دعوت کرد.

 

کد خبر 1252155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha