حضور باشکوه مردم در راهپیمایی  بهمن ستون خیمه تحریم های دشمن را می شکند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دهه هشتادی ها امروز به میدان آمده اند، دشمنان نا امیدو فتنه کشورهای منطقه و اروپایی ها نقش بر آب شده است، گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی بهمن ستون خیمه تحریم های دشمن را می شکند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حمدرضا حاجی بابایی، صبح امروز(۲۲ بهمن) در  مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در جمع مردم ایلام، اظهار کرد: امروز با حضور باشکوه و حماسی مردم ایران و ایلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ایران ستیزی و مبارزه با ملت ایران و اسلامی  از سوی دشمنان، شکسته شد.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  امروز ملت ایران حرف آخر خود را به آمریکا با حضور گسترده خود زدند، افزود: آمریکا تمام تلاش خود را کرد که روز جوانان ما اثر بگذارد اما امروز دهه هشتادی در کشور و در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تهدید آمریکایی ها و فتنه را از بین بردند و نشان دادند که مردم ایران مردمی هستند که کشور، اسلام و رهبر خود را دوست دارند.

وی افزود: اگر چه مردم ممکن گلایه داشته باشند که در این گلایه ها حق با مردم است، ما می پذیریم و قبول داریم که حق با مردم است چون مردم حرف اول و آخر را می زنند، این سخن رهبری و امام راحل است، این سخن شهیدان است، مردمی که در طول تاریخ مثل و نظریر ندارند، همه فشارها و سختی ها و بد عمل کردن ها را تحمل می کنند اما از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب عقب نشینی نمی کنند.

 

حاجی بابایی یادآور شد: این مردم اگر در کربلا بودند امامشان را قطعه قطعه نمی‌کردند، امروز مردم ایران اسلامی عزتمندانه در برابر همه سختی ها و دشمنی ها و کج خلقی ها و کینه توزی ها می ایستد و پیروز می شود، مردمی که می دانند که نه آمریکا و نه فرانسه و نه نظام استکباری طرفدار آنهاست، مردمی که تاریخ شان زبانزد است و در برابر همه دنیا به فضل الهی، متمدن تر و تاریخی تر است.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  یادآور شد: مردم ۴۴ سال ایستادند و همه سختی ها را تحمل کردند، آمریکا به دنبال مجازات ملت ایران است چرا که این ملت و آحاد مردم یک حرف بیشتر نمی زنند و می گویند ما انسان هستیم و شهروند درجه یک هستیم و نمی خواهیم شهروند درجه دوم و سوم باشیم.

وی تصریح کرد: دانشمندان ما ما امروز بر فراز علم و دانش  پرواز می کنند، دهه هشتادی ها و دانش آموزان ما امروز به میدان آمده اند، دشمنان نا امید شده اند، فتنه کشورهای منطقه و اروپایی ها نقش بر آب شده است، رهبر ما هشتاد و‌ چهار میلیون ایرانی را دوست دارد و دانش آموز ایرانی، بازاری و معلم ایرانی و کشاورز ایرانی و همه اینها مانند فرزند رهبر هستند.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد که دشمن با توطئه بین ما و ملت ما و بین دهه هشتادی ها و بین نسل جوان ما اختلاف ایجاد کنید، شما همه میدان های اقتصادی را به میدان جنگ تبدیل کردید و حتی داروهای مورد نیاز مردم را تحریم می کنید، اما شکست می خورید.

 

حاجی بابایی گفت: علی رغم همه سختی های که وجود داشت و ما شرمنده همه ملت ایران هستیم، دولت برای اولین بار در سال جاری موفق شد منابع بودجه عمومی خود را تامین کند، دولت از بین همه دره ها و چالش هایی که دشمن ایجاد کرده بود عبور کرد و موفق شد یکی میلون و چهارصد هزار بشکه نفت را در دی ماه صادر کند، دولت موفق شد برای اولین بار در ده ماهه هفت میلیارد دلار فرآورده های نفتی را صادر کند.

 

وی با بیان اینکه ایران با قدرت و عزت رو به جلو حرکت می کند، گفت: مردم قهرمان ایلام چه زن و مرد زیر بمباران ها و در عملیات های سنگین قهرمانانه ایستادند، همه مردم ایران پشت سر ایلامی ها ایستادند، همه مردم ایران مانند مردم ایلام پای انقلاب خود ایستاده اند، دشمن به دنبال این است که ایران را محدود کند.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب ما انقلاب امام حسین(ع) است، یادآور شد: همانگونه که سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند، ما ملت شهادتیم  ما ملت امام حسینم، مردم ایران انقلاب به روایت شهید سلیمانی و رهبر را می‌خواهند، کسانی که برای اسلام و مردم حرف می زنند کسانی که همه چیز خود را فدای انقلاب می کنند، انقلابی واقعی هستند انقلابی واقعی سردار شهید سلیمانی هستند.

 

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه انقلابی گری با جیب پر کنی متفاوت است، گفت: این مردم مشکل معیشت دارند و دولت هم کار می کند، همه ما پشت دولت قرار می گیریم که کارها درست شود، نظام و دولت به دنبال عدالت هستند، مردم ایران اسلامی، اسلام و رهبرشأن را دوست دارند، مردم مشکل معیشتی دارند و قبول داریم که حق با مردم است و این سخن رهبری و سخن شهیدان است.

 

وی با بیان اینکه امروز مردم ایران نشان دادند که آمریکا باید بپذیرد که ایران یک قدرت در سطح جهان است، گفت: امروز مردم ایران اسلامی دنیا را مبهوت کرده است،  حضور مردم امروز ستون خیمه دشمن را برای تحریم اقتصادی شکست، جوانانی که در اغتشاشات اخیر اشتباه کردند را سرزنش نمی کنیم، رهبر انقلاب اسلامی همه را دوست دارد و  جوانان ما پاره تن این نظام و انقلاب هستند و همین جوانان حساب آمریکا را می رسند.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت:دشمن با تمام قدرت آمده بود که کشور را محدود کند، اما بدانید شما نمی توانید در مقابل یک استان ما عرض اندام کنید، شما دست به دست هم داده اید نمی توانید یمن را مدیریت کنید، شما بیاید از مردم ایران بفهمید که انقلاب یعنی چه، یعنی  ۴۴ سال ایستادگی و مقاومت، ما ملت امام حسین(ع) هستیم.

حاجی بابایی گفت: مردم ایران انقلاب را به روایت شهید سلیمانی و رهبر معظم انقلاب اسلامی را خواهند،  انقلابی یعنی اینکه هر آنچه دارد فدای مردم و ملت و اسلام کند و برای اسلام و انقلاب حرف بزند و کسانی که پرقدرت آمدند  و دفاع مقدس را اداره کردند، انقلابی هستند،  از دولت انتظار می رود همانطور که پرتوان کار می کند، مشکل معیشت مردم را حل کند، حق مردم ایران نیست که مشکل معیشت داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه نظام پرداخت حقوق در کشور باید عادلانه شود، گفت: اراده دولت بر این است که این امر محقق شود، همه به دنبال رفع این ضعف ها هستند، مردم صبر کردند و تحمل کردند و کمک کنید که دولت مشکلات را مرتفع کند، جهاد تبیین یعنی اینکه ۸۴ میلیون نفر ایرانی بگویند که در این ۴۴ سال چه  رویدادهایی روی داده است، دستاوردهای انقلاب را بیان کنند و امروز  ایران اسلامی قطب پزشکی جهان است.

کد خبر 1252166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha