حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش استقامت ملت ایران و بیانگر اتحاد و همدلی است

ماموستا ثنایی،گفت: حضور در راهپیمایی بیست و دو بهمن آن‌هم در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام (ره) و رهبری نظام و نمایش استقامت ملت ایران و بیانگر اتحاد و همدلی است.

ماموستا ملأ رشید ثنایی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت:  همه ما امروز در کنار هم با حضور گسترده و باشکوه خود در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده و بار دیگر وفاداری خود را به‌نظام و رهبری نشان خواهیم داد.

 

امام‌جمعه اهل سنت سرپل ذهاب، افزود: ملت ایران امروز بااقتدار و پشتیبانی  از نظام و رهبری چشم دشمنان و آمریکای جنایتکار را کور کردند و با حضور پرشور و بانشاط خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه برحق بودن ملت ایران، تداوم راه حاج قاسم و اثبات‌کننده بی‌اثر بودن تحریم و فشار است.

 

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است؛خاطرنشان کرد: مظهر حضور مردمی و اراده و عزم ملی ملت ایران است که مرد و زن و پیر و جوان،در همه شرایط به خیابان‌ها می‌آیند و خودشان را در سرتاسر استان در مقابل چشم بینندگان قرار می‌دهند؛ این خیلی باعظمت است.

 

ماموستا ثنایی،  با اشاره به اینکه۲۲ بهمن نماد مقاومت، ایستادگی، اقتدار، عدالت و پیشرفت است، اظهار کرد: حضور مردم در این روز می‌تواند یک پیام برای همه جهانیان داشته باشد و آن اتحاد، وحدت، مقاومت و ایستادگی و رویارویی با همه‌کسانی است که نسبت به انقلاب، مردم و اعتقاداتشان عناد و دشمنی دارند.

 

امام‌جمعه اهل سنت سرپل ذهاب، تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی‌ها یکی از عوامل مهم بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است و  دشمنان، همراهی و اعتقاد مردم به‌نظام و انقلاب را در این مناسبت‌ها ارزیابی می‌کنند، بنابراین مردم باید برای حفظ امنیت و استقلال کشور، با حضوری هرچه با شکوه تر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام نقشه‌های شوم دشمنان را برهم بزنند.

 

کد خبر 1252170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha