دشمنان چشم دیدن ایران قوی را ندارند

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به عظمت و اقتدار ایران اسلامی به برکت انقلاب، گفت: دشمنان چشم دیدن ایران قوی را ندارند و هر روز دست به توطئه های مختلف می زنند که در سایه بصیرت مردم این توطئه ها خنثی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، امروز(22بهمن)، در مراسم 22 بهمن در جمع مردم بروجرد به اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و  اظهارداشت: به برکت انقلاب امروز ایران اسلامی بسیار قوی شده و کاخ سفید در معرض موشک های دور برد ایران اسلامی قرار دارد.

 

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دشمنان چشم دیدن ایران قوی را ندارند، افزود: ایران اسلامی به همت جوانان دانشمند و نابغه و نخبه هزاران اختراع دارند و به افتخارات علمی و فناوری دست پیدا کردیم، براساس آمار روزانه ۵۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج خارجی وارد ایران می شوند و از علم پزشکی پزشکان ایرانی استفاده می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز ایران گسترش پیدا کرده و محور جبهه مقاومت است، عنوان کرد: دشمن از اتحاد ملت ایران وحشت دارد، ملت ایران در برابر دشمن ید واحده هستند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به توطئه های دشمنان در طول این سال ها علیه ملت ایران، اظهارکرد: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن آنان را با شکست روبرو کرد و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن سیلی محکمی به صورت دشمنان‌است.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن با سپاه پاسداران دشمنی دارد چون سپاه بازوی توانمند انقلاب است، دشمن رهبری را هدف قرار گرفته چون رهبری توطئه آنان را خنثی می کند.
 

کد خبر 1252177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha