قوی‌ترین مکتب فرهنگی به نظام جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد/ایران اسلامی مستقل‌ترین کشور از نظر سیاسی

وزیر کشور با بیان اینکه قوی‌ترین مکتب فرهنگی به نظام جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد، گفت: بیشترین همبستگی اجتماعی به ملت ایران اسلامی تعلق دارد، و این فقط تاثیر مکتب اسلام است که توانسته این حماسه‌سازی که امروز شاهد هستیم را رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، احمد وحیدی-وزیر کشور- امروز(شنبه 22بهمن ماه) در مراسم سخنرانی 22 بهمن‌ماه  در قم گفت: بار دیگر ملت بزرگ ایران به میدان آمدند تا بار دیگر میثاق خود را با شهدا و ارزش‌های انقلاب تجدید کنند.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران تا جان در بدن دارد از انقلاب دست نخواهد کشید، گفت: انقلاب اسلامی در جهان خط دومی را ترسیم کرد و ایران را از ذلت به عزت رساند و برای رفع مشکلات گذشته نهضت سوادآموزی راه انداختیم .

 

وحیدی با بیان اینکه در دوران طاغوت در عرصه علمی جایگاهی نداشتیم و در همه عرصه‌ها به خارج وابسته بودیم گفت:حدود نیمی از مردم ایران زیرخط فقر بودند درحالی‌که در آن دوران بشکه‌های نفت به خوبی به فروش می‌رفت.

 

وزیر کشور با بیان اینکه امروز کشور ما در همه شاخص‌های جهانی در نقطه بالا و مطلوبی قرار دارد، گفت:  امروز ایران به برکت اسلام و مهدویت تنها ملت و مکتبی است که برای آینده بشر حرف برای گفتن دارد .

 

وی با بیان اینکه ایران مستقل‌ترین کشور از نظر سیاسی است که همه مسائل مرتبط با آن توسط مردم و حکومت تصمیم گرفته می‌شود گفت: این استقلال سیاسی را آمریکا هم ندارد چراکه آمریکا هم مورد تاثیر سیاست‌های صهیونیستی است.

 

احمدی همچنین با بیان اینکه قوی‌ترین مکتب فرهنگی به نظام جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد، افزود: خیل عظیم ملت امروز در 22 بهمن‌ماه به راه افتاد و بعد از چهل و چهار سال این حماسه‌آفرینی شگفتی‌آور است.

 

وی با بیان اینکه مردم امروز در میدان عظیم انقلاب حضور یافته‌اند گفت: امروز در غرب حامی آزادی ملت ایران شده‌اند درحالی که آنان تروریست هستند و هفده هزار نفر را در ایران ترور کردند.

 

وزیر کشور ادامه داد: گروهک‌های تروریست و تجزیه طلب که میان اقوام هیچ جایگاهی ندارند و بلوچ، کرد، عرب و دیگر اقوام آنان را از خود رانده‌اند در خارج از ایران دشمن ملت ایران شده‌اند و شعار آزادی را سر می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر با همه توان به عرصه‌های فرهنگی، امنیتی و اقتصادی ورود کردندگفت: اما ملت ایران توانست طراحی‌های پیچیده آنها را از بین ببرد همچنانکه مقاومت اسلامی امروز خواب را از رژیم صهیونیستی ربوده است.

 

وحیدی با بیان اینکه قرن آینده قرن اسلام است، گفت: امروز امت اسلامی بر آرمان‌های اسلام پای می‌فشارد و به برکت انقلاب، امت اسلامی در همه جا درحال به جلو بردن حرکت خود است.

 

 

 

کد خبر 1252193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha