انقلاب اسلامی با پرچم اقتدار و امنیت به حرکت خود ادامه می دهد

حجت الاسلام ذوالنوری با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با پرچم اقتدار و امنیت به حرکت خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری با حضور در آییین راهپیمای که ۲۲ بهمن در میدان جمهوری کرج برگزار شد گفت: حمایت مردم مهمترین دلیل پشتوانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است. 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب اسلامی با پرچم اقتدار و امنیت به حرکت خود ادامه می دهد و امروز به واسطه حضور پرشور و حماسی مردم در عرصه راهپیمایی و جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی این انقلاب بیش از گذشته بارور می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت برهم ریختن معادلات استکبار در جریان حماسه آفرینی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: استکبار جهانی باید بداند که ایران اسلامی در دوران شکل گیری انقلاب، هزاران مستشار آمریکایی را از آب و خاک این سرزمین با خفت بیرون کرد.

 

به گفته وی، پیش از انقلاب، استکبار و در رأس آن امریکایی ها، تمام توان خود را در تحقیر ملت ایران به انجام می رساندند به ویژه در جریان طرح کاپیتالسیون بازهم به دنبال منافع و امنیت خود در خاک ایران بودند. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه مردم ایران توضیح داد: مردم ایران در طول این چهار دهه از انقلاب با آگاهی و خرد بی نظیر مقاومت کردند و اجازه تسلط دوباره استکبار را ندادند و نخواهند داد. 

 

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال عملیات روانی به منظور مقابله با نظام اسلامی هستند تصریح کرد: نسل امروز با آگاهی از تاریخ استکبار و با معرفت به انقلاب مردمی ایران، محاسبات نظام استکبار را برهم ریخته اند.

 

ذوالنوری عنوان کرد: ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه تمام نقشه های استبکاری اسرائیل و آمریکا را برهم پیچیده است و این اصلی ترین عصبانیت آنان از ایران اسلامی است.

 

 

کد خبر 1252225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha