حضور پرشور مردم در حماسه ۲۲ بهمن بیانگر پشتیبانی از نظام است

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: مردم ارومیه بار دیگر با حضور پرشور خود به جهانیان نشان دادند که همچنان پای انقلاب اسلامی بوده و حضور پرشور مردم در حماسه ۲۲ بهمن بیانگر پشتیبانی از نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر ارومیه گفت: مردم ارومیه بار دیگر با حضور پرشور خود به جهانیان نشان دادند که همچنان پای انقلاب اسلامی بوده و با حضور مقتدرانه خود، دست رد بر سینه مستکبران و توطئه‌ گران است. 

امام جمعه ارومیه افزود: امروز اقشار مختلف مردم با حضور با صلابت و استوارشان در نمایش اقتدار ایران اسلامی بار دیگر به دنیا ثابت کردند که پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند و هرگز از آن دست نمی‌کشند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی  ادامه داد: تا زمانی که ملت پشتیبان و حامی انقلاب اسلامی است دشمنان نمی‌توانند ضربه‌ای به آن بزنند.

وی گفت: در طول سال های گذشته دشمنان برنامه های زیادی برای آسیب زدن به نظام اسلامی بودند ولی چون اراده ملت بر حفظ نظام و دستاوردهای آن استوار است، دشمنان نیز بدانند که نخواهند توانست به هدف شوم شان برسند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: خداوند در قرآن وعده داده مردمی که از پیامبر و دین الهی تبعیت کنند غالب و پیروز هستند و به صراحت بیان کرده که به آنان کمک می‌کنیم و آنان را غالب و پیروز خواهم کرد.

کد خبر 1252239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha