حماسه مرزنشینان در ۲۲ بهمن / آستارایی‌ها عزت انقلاب را به رخ جهانیان کشاندند

مرزنشینان آستارایی با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر پایداری و عزت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مردم مرزنشین و ولایتمدار بندر مرزی آستارا امروز(شنبه،۲۲بهمن) همگام با ملت انقلابی ایران در جشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافته و بار دیگر پایداری و عزت این مرز و بوم و انقلاب را به دنیا نشان دادند.

 

مردم شهر بام‌های سفالی  امروز در هوای سرد زمستانی از همه اقشار آمدند و بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

 

آستارایی‌های مرزنشین با سر دادن شعارهای «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»،«مرگ بر انگلیس»« حسین حسین شعارماست شهادت افتخار ماست »، « خونی که در رگ ماست هدیه به رهبرماست»، و« ۲۲بهمن ماه یوم الله یوم الله » و« آستارالی اویاقدی انقلابا دایاقدی» چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفته و پاسخی کوبنده به توطئه‌های دشمنان دادند.

 

مردم بندر مرزی آستارا اعم از زن و مرد، پیر و جوان، بزرگ و کوچک با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان راهپیمایی خود را از مقابل سپاه ناحیه آغاز کردند و در چهار راه مصلی به مانند سیل خروشان ندای پشتیبانی از انقلاب و لبیک به رهبری را سر دادند و به جبهه استکبار جهانی در راس آن آمریکا و اسرائیل غاصب هشدار دادند که همچنان در صحنه هستند و حضور آنها شکننده همه توطئه‌ها است.

 

راهپیمایی امسال مردم مرزنشین بندر آستارا نسبت به سال‌های گذشته با شور و شعف و حضور حماسی مردم برگزار شد و خبرنگاران و عکاسان از رسانه‌های مختلف این حماسه را پوشش رسانه‌ای و خبری دادند.

 

به گزارش شبستان از بندر آستارا، پخش سرودهای انقلابی، پخش و توزیع پوسترها و پلاکاردهای متنوع با شعارهای مختلف، اعتراض به یاوه ‌گویی‌های آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و آتش زدن پرچم‌های استکبار ازدیگر بخش‌های راپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بندر آستارا بود.

کد خبر 1252242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha