حضور در جشن ها موجب خرسندی و نشاط انسان می‌شود

رییس ستاد دهه فجر شیروان گفت: به مناسبت ۲۲ بهمن عصر روز شنبه با حضور جمع کثیری از مردم جنگ شادی برگزار شد، حضور در جشن ها موجب خرسندی و نشاط انسان می‌شود.

محمد محمدزاده قانعی- رییس ستاد هه فجرشیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: در روایات بر برپایی مجالس شادی در مناسبت‌های مختلف مانند اعیاد بزرگ مذهبی و سالروز ولادت پیشوایان دینی تأکید بسیاری شده است.

وی عنوان کرد: اسلام دین شادی و پویایی است و به‌عنوان دینی که به ‌تمام نیازهای روحی و جسمی انسان توجه دارد، داشتن نشاط و روحیه شاد را لازمه یک زندگی موفق می‌داند.

محمدزاده قانعی خاطرنشان کرد: این مراسم با هدف ایجاد شادی و نشاط بین مردم برگزار و با استقبال خیل عظیمی از آنها روبرو شد،قطعاً برگزاری چنین برنامه هایی جهت ارتقای سطح شادی و نشاط شهروندان بسیار موثر خواهد بود.

وی با تشکر از همکاری شهرداری، شورای هیات مذهبی، کانون مداحان و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابراز امیدواری کرد این جشن ها در سال آینده با شکوه بیشتر، رفع نقاط ضعف و تکیه بر نقاط قوت برگزار شود.

وی شاد بودن جامعه را یکی از عوامل بسیار مؤثر در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عنوان و بیان کرد: شادی جامعه موجب کاهش نابسامانی های خانوادگی و طلاق همچنین افزایش میزان میل و رغبت تحصیلی و مواردی از این قبیل می شود.

از جمله برنامه های این ویژه برنامه می توان به اجرای سرود، تئاتر، قصه گویی، مسابقه، معرفی شخصیت های انقلاب، نمایش و نمایش فیلم با موضوع پیروزی انقلاب و نقش آفرینی نوجوانان در این پیروزی اشاره کرد.

 

 

 

کد خبر 1252260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha