جوانان پایبند به انقلاب و نظام هستند

علی اکبری با بیان اینکه جوانان ما پایبند به مسائل انقلاب و نظام هستند و آنرا قبول دارند گفت: مطمئنا هر کسی پای این انقلاب ماند خداوند بهره اش را به او نشان خواهد داد.

حسن علی اکبری دستک - از مبارزان انقلابی آستانه اشرفیه - در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه متولد ۱۲ فروردین ۱۳۳۹ هستم و در بهمن ماه سال ۵۷ تقریبا ۱۸ ساله بودم اظهارکرد: جوانان آن موقع که به سمت انقلاب آمدند، همه یکپارچه و هم عهد شدند و با دعای امام زمان(عج) انقلاب را به پیروزی رساندند و تا الان نیز پشتیبان انقلاب هستند.

 

وی با بیان اینکه اکثر جوانان هم دوره ای ما حامی انقلاب هستند گفت: هر جریانی که پیش می‌آید، یکسری ریزش‌هایی هم با خود دارد و این انقلاب هم دارای ریزش‌هایی بود اما خدا را شکر آنقدر نبود که به چشم بیاید.

 

علی اکبری تصریح کرد: همه طیف‍ها و گروه‌ها در جریانات سیاسی و اجتماعی فعال هستند و به نظرم کسانی که ریزش کرده‌اند، اکثرا افراد نفوذی هستند که پایه اعتقادشان به هر دلیلی پایین است.

 

وی با بیان اینکه جوانان ما پایبند به انقلاب و اسلام هستند افزود: جوانان ما اگر در جریانات انقلاب به صورت علنی شرکت نکنند اما پایبند به مسایل انقلاب و نظام هستند و آنرا قبول دارند.

 

علی اکبری با توجه به اینکه دنیا در مقابل جوانان ایرانی به دست و پا افتاده است خاطر نشان کرد: من بارها گفته‌ام، اگر آمریکا جرأت داشت با ایران درگیر شود به عراق و افغانستان نمی‌رفت، آنها را گرفت چون آنها دو طرف ایران بودند و می خواست راه ایران را ببندد. چچن در شمال و در جنوب هم که برای خودش پایگاه دارد.

 

وی در توصیه ای به جوانان اظهار کرد: همانطور که تاکنون پایبند نظام بودید، پای انقلاب بمانید و مطمئنا هر کسی پای انقلاب بماند خداوند بهره اش را به او نشان خواهد داد.

 

علی اکبری اذعان کرد: ملت شریف ایران، ملتی مقتدر، پیشرفته، عزّتمند، و سرآمد در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است و ۴۴ سال تحریم‌ها، تهدید‌ها، جنگ تحمیلی، تلاش‌های مذبوحانه بین المللی، ترورها، طراحی کودتاها و فتنه‌های پیچیده هیچ کدام نتوانست جلوی پیشرفت معنوی و مادی ایران اسلامی را بگیرد.

 

وی اظهار کرد: آنچه که چشم جهانیان را خیره ساخته همین عزم پولادین و اعتقاد راسخ ملت ایران است که نقشه‌های شوم و فتنه‌های پیچیده استکبار جهانی را نقش بر آب می‌کند.

 

کد خبر 1252273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha