حمایت مادی و معنوی از جامعه ستایشگران  هدف بنیاد دعبل خزاعی است

رضایی پور گفت: حمایت و رسیدگی به معیشت و ترمیم وضعیت اقتصادی پیرغلامان و پیشکسوتان عرصه ستایشگری و ذاکران اهل بیت (ع) از اهداف مهم بنیاد دعبل خزایی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مسلم رضایی پور، مسئول بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان در نشست مشترک نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی با مسئول کانون بسیج مداحان و هیات های مذهبی استان لرستان بهتشریح فعالیت ها، برنامه ها و خدمات ارائه شده و در دست اقدام این بنیاد برای مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) پرداخت و گفت: حمایت مادی و معنوی از جامعۀ ستایشگران و ذاکران اهل‌ بیت (ص) هدف بنیاد دعبل خزاعی است.

 

وی افزود: بنیاد به‌عنوان «مرکز جامع تبادل خدمات هیئات، تشکل‌های دینی، فعالان فرهنگی و ستایشگران اهل‌بیت علیهم السلام»، بسترساز ارائه خدمات هیئات مذهبی به مردم است و ما در رویکرد جدید این بنیاد، راهکارهای مختلفی را بررسی کردیم و به یاری خداوند، اقدامات تازه‌ای را به‌زودی اجرایی خواهیم کرد.

 

سرهنگ مهدی دهقان، مسئول کانون بسیج مداحان و هیات های مذهبی استان لرستان هم در این دیدار، آمادگی این مجموعه را برای اطلاع رسانی برنامه ها و خدمات ارائه شده نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی استان به مداحان و ستایشگران بسیجی تحت پوشش و اجرای برنامه های مشترک تکریم مداحان و پیرغلامان ایثارگر و استفاده از ظرفیت های این مجموعه، تاکید کرد.

 

در راستای تشریح فعالیت ها و خدمات بنیاد دِعبل خُزاعی، هم اندیشی و هم افزایی به منظور اجرای برنامه ها و استفاده از ظرفیت های متقابل، نشست مشترکی بین مسئول نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان و مسئول کانون بسیج مداحان و هیات های مذهبی این استان انجام شد.

 

در این نشست مشترک، مسول سازمان بسیج مداحان و هیات های مذهبی شهرستان خرم آباد و معاونت های نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی استان نیز  حضور داشته و به ارائه نکته نظرات و پیشنهاداتی پرداختند.

 

کد خبر 1252312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha