طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار لرستان برگزار می شود

چگنی نژاد گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار لرستان برگزار می شود.

محمد چگنی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: این طرح در راستای فرمان مقام معظم رهبری و به منظور تحقق عدالت اجتماعی و توسعه همزمان محلات کشور، به گونه‌ای که توسعه و تحول اجتماعی در تمامی ابعاد صورت پذیرد و هیچ فرد نیازمندی در محلات کم برخوردار بلاتکلیف نباشد اجرا می‌شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: توسعه ساختاری و عمرانی محلات کم برخوردار را از دیگر اهداف اجرای این طرح دانست.

 

وی ادامه داد: به پیوست انعقاد تفاهم نامه مشترک فی ما بین ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان و کمیته امداد امام خمینی(ره) این طرح برگزار می شود.

 

چگنی نژاد اذعان داشت: اهم کارهای انجام شده در راستای اجرایی کردن طرح شامل برگزاری جلسه با معتمدین و افراد سرشناس محله، شناسایی ظرفیت‌های ادارات و ارگان‌های مختلف در محلات و برگزاری جلسه با نمایندگان ادارات در محله است.

 

وی خاطرنشان کرد: نیازهای محله های محروم  در حوزه های مختلف فرهنگی، مشکلات مربوط به معیشت،  مسکن، اشتغال، آموزش و بهداشت و سلامت و... با هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه‌های دولتی مرتبط، مسائل و مشکلات محلات شناسایی و دسته‌بندی شده و با برنامه‌ریزی به صورت مدون تا رفع آنها مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: ظرفیت‌ها و امکانات ادارات به منظور کمک به اجرای مطلوب طرح بررسی و تلاش می شود از این ظرفیت ها در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح بهره گرفته می شود.

 

کد خبر 1252386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha