آبرسانی به ۱۲۲ روستای خراسان جنوبی در دستور کار قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)

هنری گفت: اولویت این قرارگاه بحث آبرسانی است و اکنون به ۱۲۲ روستای خراسان جنوبی کار آبرسانی را برعهده گرفته که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا اواخر سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی هنری -مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی- صبح امروز دوشنبه (۲۴ بهمن) در مراسم افتتاح ۶۰ پروژه محرومیت زدایی در خراسان جنوبی در طبس گفت: در حوزه عمرانی و محرومیت زدایی با همکاری دستگاه های اجرایی و نهادهای حمایتی در استان فعالیت داشته ایم.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه طی یکسال گذشته عملیات اجرایی ۷۴۹ پروژه در استان آغاز شد، افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۲۶۶ میلیارد تومان در حال اجرا است و با زحمات شبانه روزی مجموعه جهادگران و پشتیبانی دستگاه های اجرایی توانستیم از این تعداد ۴۱۲ پروژه با اعتبار ۱۰۱ میلیارد تومان را به اتمام بسرانیم.

 

وی در ادامه بیان کرد: از این تعداد امروز ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال در سطح خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

 

هنری با اشاره به فعالیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در استان گفت: اولویت این قرارگاه بحث آبرسانی است و اکنون به ۱۲۲ روستای خراسان جنوبی کار آبرسانی را برعهده گرفته که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان داشت: با تامین اعتبار اواخر سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی این پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید و پروژه های جدید نیز در حال تدوین است تا طی سه سال آینده هیچ روستایی در خراسان جنوبی فاقد آب شرب نباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1252432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha