ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان از اعتبارات استانی محروم است

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد از اعتبارات استانی محروم است و امیدواریم با نگاه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ردیف بودجه استانی به ستاد اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام مهدی پودینه _ مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان - امروز(۲۵ بهمن) در بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و هیات همراه از ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بیان داشت: جابه جایی ساختمان، اختصاص بودجه استانی و نیروی انسانی به ستاد کانون های فرهنگی وهنری مساجد مطالبه اصلی ما از ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی وهنری کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان است.  

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان بابیان اینکه ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان از اعتبارات استانی محروم است، یادآور شد: امیدواریم با نگاه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان، ردیف بودجه استانی به کانون ها اختصاص یابد.  

 

پودینه به انعقاد تفاهم نامه با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور اشاره کرد و گفت: ارتباط ما با دیگر شهرهای استان به ویژه در منطقه بلوچستان به دلیل کمبود نیرو قطع شده که امیدواریم با جذب نیروی انسانی این مشکل برطرف شود.

 

کد خبر 1252445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha