برگزاری ۳۵۰ کارگاه آموزشی سبک زندگی رضوی در یزد

عابدی با اشاره به حمایت از فعالیت های آموزشی گفت: تاکنون با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، تعداد ۳۵۰ کارگاه آموزشی سبک زندگی رضوی در استان برگزار شده است.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به اقدامات در زمینه های آموزشی گفت: یکی از برنامه های ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه به مباحث آموزشی است و سعی کرده ایم به این واسطه از گروه های مختلف نیز حمایت کنیم.

 

وی افزود: ما در زمینه فرهنگ سازی سعی کرده ایم اقدامات متعددی را در دستور کار خود قرار دهیم و در این زمینه نیز از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی نیز استفاده های متعددی کرده ایم.

 

عابدی بیان کرد: یکی از این حمایت ها در خصوص دوره های آموزشی است که تاکنون 350 کارگاه آموزشی سبک زندگی رضوی با حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شده که بیش از 7 هزار نفر نیز از این آموزش ها بهره مند شده اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد:  هدف از برگزاری این کارگاه ها افزایش کیفیت زندگی و تحکیم و پایداری زندگی در بین خانواده های یزدی است .

 

عابدی بیان کرد: ما معتقدیم که  خانواده رکن مهم جامعه است و در صورتی که کارکرد صحیح خود را ایفا کند، بسیاری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی در جامعه کاسته می شود.

 

وی افزود: با مشارکت دفاتر کانون های خدمت رضوی در شهرستانهای مختلف و با حضور اساتید و مدرسین سبک زندگی، این 350 کارگاه مورد استقبال مردم قرار گرفت و ضرورت تداوم و تقویت آن همچنان احساس می شود.

کد خبر 1252467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha