رونمایی از پوستر پویش‌های «من و ایران» و «حقوق بی بشر»

پوستر پویش‌های «من و ایران» و «حقوق بی بشر» باحضور امام جمعه تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز،‌ حجت الاسلام سید محمود حسینی -مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی- صبح دوشنبه(۲۴ بهمن) در حاشیه رونمایی از پوستر پویش‌های «من و ایران» و «حقوق بی بشر» گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر با روایت‌های غلط مردم را سردرگم کرد.

 

وی ادامه داد: در موضوع رسانه نباید صرفاً به دفاع بسنده کرد و باید حالت تهاجمی داشته باشیم. به عنوان نمونه باید به سمت بیان نقض حقوق بشرهایی که روزانه در غرب اتفاق می‌افتد و جنایت‌های آنان حرکت و ماهیت واقعی آنان را به همه افشا کرد.

 

حسینی با بیان اینکه تبدیل فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی به کنشگران فعال در قالب «پویش حقوق بی بشر» در بخش‌های مختلف می‌تواند زمینه پاسخگویی به شبهات و سوالات برآمده از دل وقایع اخیر را فراهم کند، ادامه داد: این پویش می‌تواند روحیه پژوهشگری و حقیقت جویی را در جامعه تقویت کند.

 

وی افزود: جنایت‌های بزرگ غرب در دنیا، خشن‌ترین پلیس دنیا، کشورهای حامی داعش، بیشترین خشونت علیه زنان، پنج جنایت آمریکا علیه ایران و خیانت‌ها و جنایت‌های پهلوی در ایران محورهای پویش حقوق بی بشر است که در بخش کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می‌شود. قالب‌های پویش حقوق بی بشر شامل کاریکاتور، پوستر / اینفوگرافی، موشن گرافیک، گزارش، مصاحبه و یادداشت است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی درخصوص پویش من و ایران نیز گفت: این پویش به نقش دانش آموزان ۷ تا ۱۴ ساله برای پیشرفت ایران در آینده تاکید دارد. تقویت هویت ملی در دانش آموزان و تحقق فرامین رهبر انقلاب در مورد امیدآفرینی در نسل جدید از مهمترین اهداف برگزاری این پویش است.

کد خبر 1252473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha