بهره مندی ۱۱ محله کم برخوردار البرز از حمایت بنیاد علوی

کاظمینی با اشاره به اینکه اصلاح ساختار محله های هدف قرارگاه اجتماعی استان البرز در دستور کار است گفت: ۱۱ محله کم برخوردار در سطح استان البرز از حمایت بنیاد علوی بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، محمدجواد کاظمینی با اعلام خبر اجرای طرح محرومیت زدایی در 11 محله کم برخوردار البرز گفت: این طرح با همت قرارگاه اجتماعی استانداری البرز با هدف محرومیت زدایی انجام شد.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز افزود: بنیاد علوی در مجموع ۱۱ منطقه کم برخوردار را در قالب طرح محرومیت زدایی قرارگاه اجتماعی استانداری البرز تحت پوشش خود قرار داد. 

 

وی افزود: اشتغالزایی، فراهم آوردن بسته های حمایتی، تأمین مسکن و ... از جمله طرح های اجرایی در قالب این طرح ویژه محلات کم برخوردار است.

 

به گفته وی، نهضت احیاء صنعت از جمله شاخص های دیگر اهداف قرارگاه اجتماعی است که مبتنی بر آن برای صنایع استان پیش بینی اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان شده است.

 

وی با اشاره به تأمین کمک هزینه ساخت 167 واحد مسکونی ویژه محرومان تصریح کرد: ساخت و اهداء مسکن با همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای 167 مددجو، همچنین 57 واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد و اهداء مسکن به خانواده هایی با بیش از 2 معلول از جمله اقدام های قرارگاه اجتماعی استان البرز است.

 

وی توضیح داد: با تدابیری اتحاذ شده 35 هزار بسته معیشتی و حمایتی با هدف سلامت مادران میان خانواده های البرزی توزیع شده است.

 

وی افزود: اصلاح ساختار محله های هدف قرارگاه اجتماعی استان البرز در دستور کار است براین اساس انشعاب گاز برای ۴۵۰ واحدمسکونی مهر در ماهدشت انجام گرفت. 

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: راه اندازی و تجهیز گرمخانه، اسکان افراد بی خانمان ، تسهیل شرائط ازدواج برای ۱۱۰ زود از جمله برنامه هایی است که با عنوان طرح وصال علوی و فاطمی به انجام رسید.

 

 

کد خبر 1252485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha