چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی  در قم برگزار می شود/ارسال ۳۲۰ اثر پژوهشی به دبیر خانه همایش

چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی، جمعه پنجم اسفند با حضور نخبگان علمی، سیاسی و حوزوی در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام امیررضا عابدینی نژاد- قائم مقام مرکز تحقیقات علمی مجلس خبرگان رهبری- امروز(دوشنبه۲۴بهمن ماه) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی گفت: مجموعه ۳۰۵ اثر در بخش عمومی و ۱۵ اثر در بخش ویژه به دبیرخانه این همایش ارسال شده که در آیین اختتامیه این همایش از آثار برگزیده تجلیل می‌شود.

 

دبیر علمی چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی با اشاره به حضور نخبگان سیاسی و حوزوی در این همایش گفت: در این همایش شخصیت‌های برجسته ای از جمله تعدادی از اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری حضور خواهند داشت.

 

حجت الاسلام عابدینی نژاد با بیان اینکه چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی، در روز (جمعه ۵ اسفند ماه) در قم برگزار می شود، گفت: چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی در سه محور اندیشه سیاسی اسلام، حقوق عمومی و فقه حکومتی به دنبال تولید اندیشه حکمرانی اسلامی متناسب با فقه اسلامی است.

 

دبیر علمی چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی ادامه داد: در بخش عمومی یک کتاب برگزیده و ۶ کتاب و یک پایان نامه شایسته تجلیل معرفی می‌شوند.

 

حجت الاسلام عابدینی نژاد تصریح کرد: در بخش ویژه که مربوط به آثار اعضای مجلس خبرگان رهبری می شود نیز، مجموعا سه اثر برگزیده و دو اثر شایسته تقدیر داریم.

 

وی با اشاره به استمرار برگزاری همایش‌کتاب سال حکومت اسلامی در سال‌های آینده و گسترش ابعاد آن در سطح بین‌المللی، گفت: تولید و تبیین مسائل مرتبط با موضوع ولایت فقیه و حکومت اسلامی در قالب انجام تحقیقات راهبردی و بنیادین در حوزه‌های آموزشی،‌ پژوهشی،‌ رسانه و فضای مجازی از جمله کارهای مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی مجلس خبرگان رهبری است که در همین رابطه همایش کتاب سال حکومت اسلامی به صورت مستمر توسط این مرکز برگزار می‌شود.

کد خبر 1252505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha