انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی در حوزه زنان داشته است

حجت الاسلام حسنوند با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، افزود: نسبت به زنان جامعه دربعد از انقلاب اسلامی تحول عظیمی صورت گرفته است.

حجت الاسلام رسول حسنوند در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه عرصه های بی مانند است، افزود: بیان دستاوردهای انقلاب خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

 

وی با اشاره به دستاوردهای گسترده انقلاب در حوزه زنان، اظهار داشت: اگر زنان امروز به جایگاه‌های بالادست پیداکرده‌اند در سایه حضور مسلمانانه توانسته‌اند به این رتبه برسند.

 

امام جماعت مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) خرم آباد ادامه داد: حضور زن مسلمان ایرانی با رعایت اخلاق و حجاب، رمز پیشرفت زن در جامعه ایرانی اسلامی است که این را مدیون انقلاب اسلامی و تفکر حضرت امام هستیم.

 

وی با بیان اینکه نسبت به زنان جامعه تحول عظیمی صورت گرفت، ادامه داد: در بحث تحصیل مخصوصاً نسبت به زنان جامعه تحول عظیمی صورت گرفته همان گونه که می بینیم در اکثر پست های کشور، بانوان مشغول به کار هستند در حالی که قبل از انقلاب اکثر زنان جامعه بی سواد بودند.

 

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر مسجد و محل در ادامه با برشمردن برخی دستاوردهای انقلاب در دیگر حوهز ها، بیان کرد:  امروز در سایه انقلاب دستاوردهای بزرگ علمی، تحقیقاتی، پیشترفت در عرصه های نظامی و...حاصل شده است.

 

وی ادامه داد: در بحث گازرسانی ما می دانیم در قبل از انقلاب افرادی که بهره مند بودند از گاز بسیار محدود بودند اما الان به اقصی نقاط این کشور گازرسانی شده است.

 

حجت الاسلام حسنوند بیان کرد: در بحث نظامی ما در زمان پهلوی وارد کننده انواع سلاح ها بودیم و الان تولید کننده تراز اول هستیم در تولید موشک پهپاد و غیره در عرصه جهانی نام ایران اسلامی می درخشد.

 

وی با بیان اینکه در بحث برق که در زمان پهلوی درصد پایینی از جامعه برخوردار بودند، خاطرنشان کرد: امروز حدود ۱۰۰ درصد خانوارها از این نعمت الهی بهره مند هستند.

 

امام جماعت مسجد حضرت علی بن ابیطالب اظهار کرد: در بحث آب هم در روستاهایی که چند خانوار محدود هم دارند آبرسانی به آنها انجام شده است.

 

وی افزود: بحث مسکن واقعاً بعد از انقلاب تحول عظیمی صورت گرفته میلیون ها مسکن ساخته شده و تحویل نیازمندان جامعه شده است.

 

کد خبر 1252507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha