اعزام ۲هزار دانش آموز سمنانی به اردوهای راهیان نور

سرهنگ خالقیان گفت: از امروز ۲۴ بهمن ماه تعداد ۲ هزار نفر از دانش آموزان سراسر استان در مقاطع تحصیلی نهم، دهم و یازدهم به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسمنان، سرهنگ علی خالقیان- فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان- امروز ۲۴بهمن در گفتگو با خبرنگاران، ظرفیت عظیم فرهنگی اردوهای راهیان‌نور را فرصتی گرانقدر دانست و گفت: در راستای سند تحول آموزش و پرورش با هم‌افزایی ظرفیت‌ها و امکانات، اردوهای تربیتی و راهیان نور برگزار می‌شود و فرصت حضور در فضای ایثار و شهادت موجب تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان می‌شود.

 

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان  با بیان اینکه  اردوی راهیان نور با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت، بزرگداشت مقام شهدا و رزمندگان، تحکیم پیوند جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس و مهم‌تر ازهمه، جهاد تبیین برگزار می شود افزود: به مناسبت بزرگداشت دومین کنگره سه هزار شهید استان سمنان عملیات بزرگ فرهنگی استان سمنان با اعزام دانش آموزان این استان به اردوهای راهیان نور آغاز شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر روز اعزام کاروان های مردمی به مناطق عملیاتی در جنوب و غرب کشور را داشته ایم، اظهارکرد: از امروز ۲۴ بهمن ماه تعداد ۲ هزار نفر از دانش آموزان سراسر استان در مقاطع تحصیلی نهم، دهم و یازدهم به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند و این اردوی در اوایل اسفندماه به اتمام می رسد و سپس اردوهای راهیان نور دانشجویی آغاز می شود.

 

خالقیان درخصوص برگزاری اردوی راهیان نور مجازی نیز بیان کرد: در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه نیز اردوی راهیان نور به صورت مجازی در بستر شاد ویژه مقاطع اول و دوم متوسطه استان سمنان اجرا خواهد شد و دانش آموزان از مناطق و یادمان های مناطق عملیاتی دیدن خواهند کرد.

 

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان تصریح کرد: استقبال خانواده ها و دانش آموزان استان سمنان برای حضور در اردوی راهیان نور بسیار گسترده و بی نظیر بود و در همان دو روز نخست ثبت نام ظرفیت تکمیل شد.

 

وی با تأکید براینکه در جنگ شناختی دشمن به دنبال کمرنگ نشان دادن ارزش های دفاع مقدس است ادامه داد: به برکت خون شهدا ما شاهد اشتیاق و علاقه دانش آموزان و نسل جوان برای شرکت در اردوهای راهیان نور هستیم.

کد خبر 1252508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha