ضرورت بیان پیشرفت‌های حیرت‌انگیز ایران بعد از پیروزی انقلاب

سردار سلیمانی با تأکید بر ضرورت بیان پیشرفت‌های حیرت‌انگیز ایران بعد از پیروزی انقلاب، گفت: تلاش دشمن این است که جوانان را نسبت به آینده ناامید کند و آگاهی‌بخشی‌ها امید به موفقیت و پیروزی‌ها در آینده در جامعه به ویژه جوانان ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار غلامرضا سلیمانی- رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور-  ظهر امروز دوشنبه (۲۴ بهمن) در حاشیه افتتاح آسفالت جاده‌های روستایی ارسک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جهاد تبیین بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب وظیفه نخبگان، اندیشمندان، روحانیت، فرهنگیان و همه اقشار ملت ایران است تا نوجوانان و جوانان را با شرایط دنیا و حاکم بر منطقه و با برنامه‌ها و سیاست‌های خیانت‌کارانه نظام سلطه و کشورهای تخاصم آگاه کنند.

 

وی با تأکید بر ضرورت بیان پیشرفت‌های حیرت‌انگیز ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: ایران در رشته‌های پزشکی و درمانی، پرتاب ماهواره به فضا، غنی‌سازی اورانیوم برای استفاده صلح‌آمیز، سدسازی، مدیریت کرونا، ریشه‌کنی بی‌سوادی، ساخت توربین‌های بزرگ، تعداد دانشجو، علوم نانو و دفاعی پیشرفت‌های بزرگی کرده است.

 

سردار سلیمانی بیان کرد: تلاش دشمن این است که جوانان ما را نسبت به آینده ناامید کند و این جهاد تبیین و آگاهی‌بخشی‌ها امید به موفقیت و پیروزی‌ها در آینده در جامعه به ویژه جوانان ایجاد می‌کند.

 

گفتنی است؛ پروژه آسفالت ارسک با اعتبار بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال و با حجم عملیات ۴۰ هزار مترمربع به نمایندگی از ۱۷ پروژه آسفالت در سطح استان خراسان جنوبی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولانی استانی به بهره‌برداری رسید.

 

مراسم افتتاح همزمان ۶۰ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی خراسان جنوبی نیز امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی، امام جمعه و فرماندار ویژه طبس، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در طبس برگزار شد.

 

 

کد خبر 1252521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha