همایش دست اندرکاران طرح ملی آموزش هنر برای همه برگزار می شود

همایش دست اندرکاران طرح ملی آموزش هنر برای همه به منظور تقدیر از مشارکت کنندگان و همیاران طرح چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد.



به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری، چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه همایش دست اندرکاران طرح ملی آموزش هنر برای همه به منظور تقدیر از مشارکت کنندگان و همیاران طرح  از ساعت ۱۵ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.


این طرح در راستای سیاست های محرومیت زدایی دولت مردمی  و به تبع آن  برنامه های عدالت محور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف توسعه عدالت آموزش های  فرهنگی و هنری  و به منظور دسترسی همگان به امکانات آموزشی در حوزه فرهنگ وهنر در دهه فجر ۱۴۰۰، آغاز شده و هم اکنون در اولین سال اجرای آن شاهد استقبال گسترده مردم از این در سراسر کشور هستیم .


طرح ملی آموزش هنر برای همه، با اهداف مهمی در دو بخش توسعه کسب و کارهای فرهنگی و هنری، کشف و پرورش استعدادهای هنری در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی ، با همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ها و همکاری سازمان ها و نهادهای ذیربط از جمله سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، قرارگاه مهارت آموزی ستادکل نیروهای مسلح و... برگزار شده است . 


آموزش های ارائه شده در این طرح به دو شیوه حضوری با ۸۰ مهارت و ۱۵ مهارت به صورت آنلاین ،  با استفاده از ظرفیت اساتید و مراکز  آموزش های هنری استان ها در بیش از ۳۰۰ نقطه شهری و روستایی کم برخوردار  در سراسر برگزار می شود و تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر متقاضی در سامانه آموزش هنر ثبت نام نموده اند و تعداد ۸۰۰۰ گواهی شرکت در دوره برای هنرجویان صادر شده است .


در همایش دست اندرکاران طرح ملی آموزش هنر برای همه قرار است از استان ها و شهرستان های نمونه در اجراء طرح و سازمان ها و نهاد های مشارکت کننده در طرح  تقدیر به عمل آید.

کد خبر 1252540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha