کانون‌های مساجد با ابزار هنر پرچمدار جهاد تبیین شوند

حجت‌الاسلام قربانی با بیان اینکه ائمه جماعات مساجد و روحانیون در صف اول جهاد تببین قرار دارند، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از طریق ابزار هنر می‌توانند به بهترین نحو پیام دین را به مخاطبان نوجوان و جوان منتقل کنند.

حجت الاسلام «محمدعلی قربانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر برای جذب نسل نوجوان و جوان به مسجد تاکید و اظهار کرد: ائمه جماعات و کانون های فرهنگی هنری مساجد از طریق ابزار هنر می توانند به بهترین نحو پیام دین را به مخاطبان نوجوان و جوان منتقل کنند.

 

مدیر هنر و تبلیغ نوین حوزه های علمیه با بیان اینکه نگاه دین اسلام به هنر نگاه ویژه ای است، تصریح کرد: ما معتقدیم که دین و مکتب ما هنرمندانه به جامعه معرفی شده است، در جهاد تبیین هم ائمه جماعات مساجد می توانند به صورت هنرمندانه و به بهترین شکل به مخاطبان محتوای متقن ارائه کنند.

 

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه ائمه جماعات مساجد و روحانیون در صف اول جهاد تببین قرار دارند، تأکید کرد: ضرورت دارد حوزه های علمیه طلاب جوان را که قرار است به عنوان امام جماعت مسجد انتخاب شوند به فناوری های روز همچون هنر، رسانه و علم، سواد رسانه ای مجهز کنند.

 

مدیر هنر و تبلیغ نوین حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: ائمه جماعات باید با روشنگری و بصیرت افزایی، جهاد تبیین را در بستر فضای مجازی و حقیقی دنبال کنند.

 

کد خبر 1252545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha