ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان به عدد ۳۶ هزار نفر رسید

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس داده های ثبت شده در سامانه رصد اشتغال، امسال برای ۳۶ هزار و ۴۱۱ نفر در این استان شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حامد آرامش -مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان- در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار داشت: اطلاعات 36 هزار و 411 نفر بعنوان شاغل جدید از سوی دستگاه های اجرایی در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده است که سهم کمیته امداد حضرت امام (ره)، بنیاد برکت و صنعت، معدن و تجارت در آمار اعلامی بیشتر است.

 

وی افزود: تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان برای سال جاری، 28 هزار و 142 نفر است که در قیاس با 36 هزار و 411 نفر، رشد 129 درصدی اشتغالزایی در استان را نشان می دهد.

 

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال ادامه داد: 4 شرکت و مرکز کارآفرینی طرف قرارداد با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، فرایند صحت سنجی و راستی آزمایی اطلاعات ثبت شده دستگاه های اجرایی را بر عهده دارند و این فرایند طی سه مرحله پیامکی، تماس تلفنی و نظارت میدانی انجام می شود.

 

آرامش گفت: همچنین در 11 ماهه سال جاری، 831 طرح مشاغل خانگی در استان تسهیلات دریافت کردند که یک هزار و 213 نفر اشتغالزایی به همراه داشته است.

کد خبر 1252601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha