دوره جامع مجازی «تربیت مربی معارفی برهان» برگزار می شود

جباری گفت: دوره جامع مجازی «تربیت مربی معارفی برهان» ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان اجتماعی و تربیتی جوان و نوجوان برگزار می شود.

میلاد جباری - دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین- در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین در خصوص برگزار ی دوره مجازی تربیت مربی معارفی برهان گفت: دوره جامع مجازی «تربیت مربی معارفی برهان» ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان اجتماعی وتربیتی جوان و نوجوان توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می شود.

 

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین ادامه داد: این دوره آموزشی با هدف توانمندسازی معرفتی و مهارتی افراد به صورت مجازی برگزار شده و با توجه به آفلاین بودن دوره این امکان را فراهم می کند تا علاقمندان با سهولت بیشتری از مباحث آموزشی بهره مند شوند.

 

وی عنوان کرد: این دوره شامل 44 ساعت فیلم آموزشی اختصاصی در 150 قسمت با محوریت توانمندسازی معرفتی و مهارتی فعالان فرهنگی و اجتماعی است و در این دوره آموزشی از 19 نفر از ا ساتید مطرح کشوری نظیر حجت الاسلام پناهیان، حجت الاسلام آذربایجانی، حجت الاسلام خسروپناه، دکتر نیلچی زاده، دکتر عزیزی، حاج حسین یکتا، دکتر سید بشیر حسینی، دکتر حبشی و غیره استفاده شده است.

 

جباری خاطر نشان کرد: الزامات تربیتی دختران، مهارت تفکر و تصمیم گیری، سواد رسانه ای، شبهه شناسی، ارتباط موثر، برنامه ریزی فعالیت های تربیتی، تربیت توحیدی و غیره از جمله موضوعات در نظر گرفته شده برای این دوره است.

 

وی یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی  و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی morabi.javanan.org مراجعه کرده و با ثبت نام در این دوره از مزایای این برنامه که شامل گواهینامه رسمی موسسه جوانان، اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد مقدس و بن خرید محصولات فرهنگی و هدایای متبرک است، بهره مند شوند.

کد خبر 1252604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha