برگزاری طرح «معرفت زیارت» در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

طرح «معرفت زیارت» به همت اداره‌کل برنامه‌های ادبی، فرهنگی و آموزشی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، به نقل از اداره‌کل تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، در طول سال گروه‌های مختلفی از مراکز آموزشی و دانش‌آموزی، نهادها، مراکز فرهنگی، مساجد و هیئت‌ها به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مشرف می‌شوند که طرحی با هدف معرفت‌افزایی در مورد شناخت حضرت عبدالعظیم و امامزادگان مجاور(ع)، با عنوان «معرفت زیارت» برای مراجعین اجرا می‌شود.

 

از دیگر اهداف این طرح، معرفی امامزادگان عظیم‌الشأن این آستان مقدس به عنوان الگوهای دینی و سبک زندگی به قشر نوجوان و جوان است که با بیان سیره علمی و عملی و سلوک معنوی این امامزادگان واجب‌التعظیم، امید است تا این امر مهم تحقق یابد.

 

در این طرح باهدف پربار نمودن اردوهای زیارتی و سیاحتی، گروه‌های مراجعه کننده به حرم، علاوه بر بهره‌مندی از بیانات کارشناسان فرهنگی و مذهبی در قالب جلسه‌ای کوتاه و فشرده، با مشاهیر مدفون در این بارگاه منور و همچنین، امکانات و فضاهای آموزشی، درمانی، فرهنگی و رفاهی این آستان نیز آشنا می‌شوند.

 

اجرای این طرح، علاوه بر ایام ویژه، مانند اعیاد، ولادت و شهادت ائمه معصومین(ع) و همچنین، هفته ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) در تمام طول سال امکان‌پذیر است.

 

یادآور می‌شود، مراکز متقاضی می‌توانند، نامه درخواست خود را به شماره ۵۵۹۰۱۳۳۳ فکس و یا با شماره ۸۲-۵۱۲۲۵۵۸۰ تماس گیرند.

کد خبر 1252609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha