رونمایی از ١٢ اثر پژوهشی تقریب در اجلاس وحدت اسلامی

حجت الاسلام شهریاری گفت: مردم انقلابی و حاضر در صحنه در ٢٢ بهمن پیام محکمی را به جهانیان دادند و اعلام کردند همه اقوام و مذاهب مختلف همیشه در صحنه حاضر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام حمید شهریاری صبح امروز (سه شنبه ٢۵ بهمن) در نشست خبری دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی شمال  کشور در گرگان گفت: همه مذاهب اسلامی بدون هیچ مشکل و دغدغه ای در سطح کشور در حال فعالیت مذهبی و تبلیغ و ترویج عقاید دینی خود هستند.

 

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: مذاهب اسلامی در کنار  سبک زندگی مدارس مذهبی را تأسیس کرده اند تا مروجان مذهبی خوبی کنند و به صورت آزاد فعالیت کنند

 

وی با بیان اینکه با وجود این آزادی مذهبی، دشمن ایران را به شیعه‌سازی متهم می‌کند، گفت: آنها می‌خواهند با این اقدامات به شیعه هراسی در دنیای اسلام دامن بزند.

 

حجت الاسلام شهریاری با اشاره به تبلیغات رسانه ای دشمنان، اظهارداشت: مردم انقلابی و حاضر در صحنه در ٢٢ بهمن پیام محکمی را به جهانیان دادند و اعلام کردند همه اقوام و مذاهب مختلف همیشه در صحنه حاضر هستند.

 

وی در خصوص دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی شمال کشور، گفت: در این همایش از ١٢ اثر پژوهشی تقریب رونمایی می شود و ٢٠ سخنران داخلی و خارجی به ارائه دیدگاه های خودشان در تقریب مذاهب می پردازند.

 

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: در این اجلاس چهار مفتی از خارج کشور نیز حضور دارند.

 

 

کد خبر 1252625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha