آیت الله قاسم: ۱۴ فوریه تجدید عهد برای تغییر واقعیت سیاه بحرین است

آیت الله قاسم تاکید کرد: ۱۴ فوریه تجدید عهد برای تغییر واقعیت سیاه در این کشور است و روز تقویت عزم و اراده، اتحاد ملت و رفع کاستی‌ها و پرکردن خلأهاست

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرآة البحرین، آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین به مناسبت سالروز انقلاب 14 فوریه، گفت: 14 فوریه تجدید عهد برای تغییر واقعیت سیاه در این کشور است. این حرکت ادامه دارد و توقف آن حرام است و مطالبه آن باید تداوم داشته باشد.

شیخ قاسم گفت: نظر مردم در سطح قوای سه گانه هیچ اعتباری ندارد و نظر، نظر یک فرد است، نظر قانون اساسی 2022 است که توسط یک فرد تدوین شده است.

وی افزود: حاکمیت در بحرین براساس قانون اساسی 2022 میلادی اداره می شود. اراده ملت در نظر حکومت نادیده گرفته می شود و مرذم بحرین نقشی در تعیین سرنوشت خود و کشورشان ندارند.

رهبر شیعیان بحرین گفت: بحرین، یک سیاست اقتصادی ناعادلانه و شکست خورده دارد. اما شکست آن یک شکست عمدی در دست برنامه ریزان دولتی است. در بحرین سیاست اجتماعی پاره پاره مبتنی بر فرقه گرایی برای حفظ امنیت رژیم است.

 

شیخ عیسی قاسم درباره سیاست عادی سازی با رژیم صهیونیستی، گفت: عادی‌سازی در همه ابعاد آن نشان‌دهنده فروش و دگرگونی فرهنگی است که به اسرائیل و آمریکا حدمت می کند.

 

وی تاکید کرد: هدف از عادی‌سازی در نظر اسرائیل و آمریکا ، نابودی جامعه اسلامی، از خود بیگانگی جامعه اسلامی، انتقال از تمدن اسلامی به تمدن کافر غربی است.

 

رهبر شیعیان بحرین گفت: آل خلیفه از تعرض به مقدسات مسلمانان – سوزاند قرآن- حمایت می کند، عده ای از مردم که در محکومیت این جنایت بیرون می آیند، با چه چیزی مواجه می شوند؟ با این واقعیت مواجه می شوند که این تظاهرات که در دفاع از اسلام است، غیرقانونی است و در بحرین اسلام به رسمیت شناخته نمی شود.

 

آیت الله عیسی قاسم با انتقاد از وضعیت زندان ها، گفت: در بحرین زندان‌هایی از نوع خاص وجود دارد که شکنجه و تعرض در داخل زندان انجام می شود. زندان‌هایی که سلول‌های آنها هزاران بحرینی را بلعیده است.

 

وی افزود: در بحرین ذهن‌های بزرگ، روح های والا و مردان صالح و رهبران توانا زندانی هستند، در بحرین علتی برای زندانی شدن وجود ندارد جز اینکه حق ملت را مطالبه کرده باشی.

 

شیخ عیسی قاسم گفت:  روز 14 فوریه، روز تقویت عزم و اراده، متحد شدن و رفع کاستی‌ها و پرکردن خلأهاست. وقتی هدف به دنیا محدود شود، کوتاه است. اما اگر هدف دنیای بزرگ و آخرت باشد. دنیا بزرگ نیست مگر اینکه به خاطر آخرت بزرگ باشد.

 

رهبر شیعیان بحرین ادامه داد: برنامه ریزی نیاز به پایه اولیه دارد، هیچ چیز ارجمندتر از اصل اسلام  وشرافتمندتر از اسلام و موفق‌تر از اسلام و توانمند تر از اسلام و موثرتر از اسلام نیست.

و

ی تاکید کرد: راه پیروزی دربرابر ملت باز است، اما به شرطی که هدف را بهبود بخشیم. تفاهم و مشورت بیشتر شود و با آرامش برنامه ریزی کنیم. من به شما می گویم که پیروزی اگر خداوند بخواهد نزدیک است.

کد خبر 1252654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha