فلاح از جمع آوری چهار میلیارد تومان کمک های امدادی و مردمی برای زلزله زدگان خوی خبر داد و با اشاره به استمرار این کمک ها؛ گفت: دو تیم امداد و نجات هلال احمر استان کرمان نیز به مناطق زلزله زده ترکیه اعزام شد.

رضا فلاح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به ارسال کمک های جمعیت هلال احمر استان به زلزله زدگان خوی گفت: تاکنون مبلغ چهار میلیارد تومان به این هموطنان امداد رسانی شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: این کمک ها شامل هفت هزار و ۵۰۰ تخته موکت و یک هزار و ۷۰۰ بسته غذایی به اضافه یک محموله از مجموعه گُل گهر سیرجان است.

 

وی با اشاره به اینکه اینکه جمع آوری کمک های مردمی در قالب پویش «آفتاب مهربانی» همچنان ادامه دارد؛ افزود: علاوه بر خوی، شماره حساب های جداگانه ای برای دریافت کمک های مردمی جهت ارسال به مناطق زلزله زده سوریه و ترکیه نیز اعلام شده است.

 

 

 

فلاح در بخش دیگری از سخنانش از اعزام دو تیم امداد و نجات هلال احمر استان به مناطق زلزله زده کشور ترکیه خبر داد و افزود: این اعزام در قالب اعزام های ملی جمعیت هلال احمر کشور انجام شده است.

 

گفتنی است؛ این تیم ۹ نفره امداد و نجات هلال احمر استان در منطقه آسیب دیده آدی یامان مستقر و شامل مربیان بین المللی آنست، مسئول مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری و نجاتگران تخصصی جستجو و نجات در آوار هستند.

 

کد خبر 1252657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha