از توزیع بسته های معیشتی تا برف روبی معابر توسط طلاب جهادی همدان

حجت الاسلام زارع گفت: پس از بارش شدید برف در همدان، برخی طلاب حوزه علمیه همدان در حرکتی جهادی اقدام به برف روبی معابر با هدف کمک و خدمت رسانی به مردم نمودند.

محمد حسین زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان گفت:  پس از بارش شدید برف در همدان، مشکلات رفت‌وآمدها در سطح معابر ، جمعی از طلاب حوزه علمیه همدان، با وجود تعطیلی مدارس علمیه استان به صورت جهادی و داوطلبانه با هدف خدمت رسانی به مردم، با حضور در خیابان شهدا همدان، اقدام به پاکسازی کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر کردند.

 

مسئول گروههای جهادی طلاب حوزه علمیه همدان افزود: بارش برف سنگین ۵۰ سانتیمتری در همدان، طلاب جهادی را دست به پارو کرد تا جایی که گروهی کمر همت بستند و معابر پرتردد را با همان عبا و عمامه برفروبی کردند .

 

وی با بیان اینکه  پیش‌تر هم طلاب جهادی همدان  جهت خدمت رسانی به مردم بدون چشمداشت یاریگر مردم بودند، اظهار داشت:  توزیع بسته های معیشتی با کمک ارگان های مختلف و تحویل به درب خانه افراد نیازمند ، حضور در بیمارستان ها در دوران کرونا، تولید ماسک و آبمیوه و ارسال آن به بیمارستان ها و همچنین هم نشینی معنوی و دلجویی از افراد کرونای از برخی اقدامات انجام شده است.

 

حجت الاسلام زارع ادامه داد: در بحث بحران آب در استان همدان همچنین طلاب جهادی  با کمک شهرداری در بحث تقسیم آب با تانکر در بین مناطق محروم و حاشیه شهر کمک رسانی کردند.

کد خبر 1252661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha