اقدام رهبری در عفو محکومان باعث سردرگمی بنگاه های سخن پراکنی شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام مقام معظم رهبری در عفو محکومان حوادث اخیر گفت: این اقدام باعث سردرگمی بنگاه های سخن پراکنی شد.

فدا حسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به عفو محکومان توسط مقام معظم رهبری گفت: اقدام خوبی توسط مقام معظم رهبری انجام دادند که خیلی ها هم در درون و هم خارج از کشور غافلگیر شدند. تاریخ انقلاب نشان داده است که معظم له در تنگناها و در گردنه ها اقدام و تحرکی انجام می دهند که از آن گردنه ها نظام به راحتی عبور می کند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بزرگان کشور و رهبران سیاسی از این فرصت استفاده کنند و در جهت امیدوار شدن جامعه اقدام کنند. در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نخبگان کشور کمک کنند که این مشکلات حل شود و این تاثیر خوبی می تواند داشته باشد.

 

وی ادامه داد: این اقدام مقام معظم رهبری باعث سردرگمی بنگاه های سخن پراکنی شد و آنها هم غافلگیر شدند و فکر نمی کردند چنین اتفاقی بیفتد و امیدواریم دستگاه های نظارتی و قوه قضاییه دایره عفو عمومی را تنگ نکنند و به سمتی بروند که نگاه کلان رهبری است و اگر جوانی هم در اغتشاشات از خطوط قرمز گذشتند با توجه به غایتی که رهبری نسبت به این قضایا داشتند، آنها نیز توجه داشته باشند.

کد خبر 1252671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha