۱۶۶جفت کفش به زلزله زدگان شهرستان خوی ارسال شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای محله مقدس گفت: ۱۶۶جفت کفش به همت اعضای این کانون و کمک خیرین به مناسبت زلزله زده شهرستان خوی ارسال شد.

دلاور شاهنی حور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 166جفت کفش به همت اعضای این کانون و کمک خیرین به مناسبت زلزله زده شهرستان خوی ارسال شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای محله مقدس تصریح کرد: این حرکت خداپسندانه در راستای حمایت از مردم زلزله زده این شهرستان است و امیدواریم بتوانیم سایر لوازم مورد نیاز شهروندان این شهرستان را نیز تامین کنیم.

 

شاهنی حور یادآور شد: از همدلی و همکاری خیرین محله مقدس نیز در این زمینه سپاسگزارم که از جوانان مسجدی و انقلابی حمایت کردند و زمینه گردآوری لوازم مورد نیاز مناطق زلزله زده شهرستان خوی را فراهم کردند.

 

وی عنوان کرد: این اقلام پس از تفکیک بندی به نهادهای مسئول در زمینه کمک به زلزله زدگان تحویل داده خواهد شد تا به دست مردم زلزله زده شهرستان خوی برسد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای محله مقدس افزود: البته جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان همچنان ادامه دارد و بچه های مسجد تلاش می کنند تا کمک های بیشتری در این زمینه جذب کنند.

 

کد خبر 1252682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha