خادمی در بنیاد علمی و فناوری مصطفی (ص) نعمتی است که باید قدردان آن باشیم

حسین زاده گفت: تا زمانیکه شکرگزار نعمت هایمان باشیم این نعمات تداوم می یابد و مستمر است بنابراین از اینکه افتخار خادمی در بنیاد علمی و فناوری مصطفی (ص) را داریم باید شکرگزار باشیم و این شکرگزاری را در قالب خدمت بیشتر و خالصانه به جای آوریم.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، «محمدحسین حسین زاده» در سومین گردهمایی سالانه خادمان مصطفی(ص) که عصر سه شنبه ۲۵ بهمن برگزار شد، گفت: خادمی در عرصه علم و فناوری جهان اسلام یک نعمت است که باید قدردان آن باشیم.

 

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با اشاره به مبعث حضرت محمد (ص) افزود: بعثت یک امر فرامرزی است و پیامبری مرز ندارد بنابراین نام و عنوان جایزه علمی در جهان اسلام از ایشان الگوبرداری شده است و جایزه مصطفی (ص) نیز مرز ندارد و بین المللی است.

 

وی با اشاره به مکتب حاج قاسم شهید سرافراز، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر که پرورش یافته مکتب ائمه اطهار (ع) و امامان معصوم (ع) است در مسیر حفظ اسلام از جان خود گذشت و در این هدف، نامش جاودانه شد.

 

حسین زاده تصریح کرد: تا زمانیکه شکرگزار نعمت هایمان باشیم این نعمات تداوم می یابد و مستمر است بنابراین از اینکه افتخار خادمی در بنیاد علمی و فناوری مصطفی (ص) را داریم باید شکرگزار باشیم و این شکرگزاری را در قالب خدمت بیشتر و خالصانه به جای آوریم.

وی با تقدیر از خادمان مصطفی (ص)، گفت: خادمان مصطفی از سه گرووه تشکیل شده اند؛ بانیان که خود را متعهد می دانند که این مسیر را مستمر ادامه داده و به نسل های بعد واگذار کنند، گروهی که عهد بسته اند تا خادمی در این عرصه را ادامه دهند و گروه سوم که بهره مندان از بنیاد علمی و فناوری مصطفی (ص) و جایزه مصطفی (ص) هستند.

 

حسین زاده با اشاره به رسالت پیامبر اسلام (ص) خاطرنشان کرد: گسترش اسلام در سراسر جهان و فرامرزی بودن تبلیغ حضرت محمد (ص) مهم ترین ویژگی است که جایزه مصطفی با الگوگیری از فرامرزی بودن به دنبال اهداف جهانی در عرصه علم و فناوری است.

 

 

کد خبر 1252789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha